پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس کار آسانی برای قهرمانی در پیش دارد، درست نیست چرا که بازی با تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند به مراتب سخت‌تر از تیم‌های مدعی است.

حمید درخشان با اشاره به آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار داریم، سلامت جامعه و بازیکنان در اولویت است اما این بلاتکلیفی مسابقات هم سخت بود و تضمینی وجود نداشت که برای مثال دو یا سه ماه دیگر این ویروس از بین خواهد رفت پس تصمیم خوبی گرفته شد. البته باید مسائل بهداشتی و پزشکی هم رعایت شود.

وی اظهار داشت: کسانی که دستور به برگزاری بازی‌ها را دادند باید تمام مسوولیت بهداشتی مسابقات را بر عهده بگیرند و کادر پزشکی تیم‌ها هم در این شرایط مسوولیت سنگینی را بر عهده دارند، امیدوارم با رعایت مسائل بهداشتی بازیکنی دچار مشکل نشود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی سرخپوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: شانس قهرمانی بالا است و تیم هم شرایط خوبی دارد اما این موضوع که از الان خود را قهرمان بدانیم ممکن است به آفتی برای پرسپولیس تبدیل شود.

درخشان افزود: خیلی‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که چون پرسپولیس با تیم‌های مدعی بازی کرده در ادامه کار آسانی پیش رو دارد اما اینطور نیست. تقریبا تمام تیم‌هایی که برای بقا در لیگ می‌جنگند مقابل پرسپولیس بازی دارند. بازی برابر این تیم‌ها به مراتب سخت تر است چرا که آنها می‌آیند و با چنگ و دندان می‌جنگند و اجازه نخواهند داد که امتیازی از دست آنها خارج شود پس کار پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها نه تنها آسان نیست بلکه به مراتب سخت تر هم است.

وی اضافه کرد: نکته خوبی که دیدم در صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم بود که اعلام کرده بود هیچ بازیکنی حق ندارد خود را از الان قهرمان بداند. تیم یکدل است و امیدوارم این بار با یحیی گل‌محمدی که یک مربی داخلی از خانواده پرسپولیس است، قهرمانی را جشن بگیریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ادامه بازی‌های لیگ برتر بدون هوادار گفت: فوتبال بدون هوادار جذابیت ندارد اما با توجه به شرایط ویژه‌ای که وجود دارد باید به قوانین احترام گذاشت. از این موضوع هم پرسپولیس بیشترین ضرر را می‌کند چرا که یار دوازدهم در راه قهرمانی در کنار تیم حضور ندارد اما باز هم با این شرایط ایده‌آل منتظر پوکر قهرمانی هستیم.

وی تاکید کرد: تنها توصیه من به بازیکنان این است از الان خود را قهرمان ندانند. زمانی تیم بهمن ۱۳ امتیاز در هفته‌های پایانی از پرسپولیس جلو بود اما در نهایت این اختلاف امتیازی را جبران کردیم و قهرمان شدیم پس ۱۰ امتیاز اختلاف، فاصله تضمین‌کننده‌ای برای قهرمانی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)