پرسپولیس نیوز: سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد و تاثیر کالدرون در پرسپولیس می تواند باعث فراموشی برانکو یا غیبت مشهود این مربی شود.

حمید درخشان در مورد برگزاری دربی پایتخت در هفته چهارم لیگ برتر گفت: البته اگر پرسپولیس و استقلال در هفته های پایانی لیگ مقابل یکدیگر قرار می گرفتند با توجه به ارزیابی و شناخت بهتر از یکدیگر می توانست شرایط بهتری را هم رقم بزند. البته پرسپولیس با توجه به اینکه اسکلت اصلی تیمش را حفظ کرده شناخته شده تر است اما استقلال تغییرات زیادی داشته است. هر دو تیم هم با دو مربی جدید و تفکرات متفاوت نسبت به فصل قبل مقابل هم قرار می گیرند.

وی افزود: تغییرات زیاد در تیم استقلال می تواند هم برای این تیم نقطه قوت و هم نقطه ضعف تلقی شود. نقطه قوت از این نظر است که تیم ها شناختی از استقلال ندارند و نقطه ضعف استقلال هم می تواند همین مساله باشد زیرا ممکن است تا قبل از هفته چهارم بازیکنان استقلال به خوبی با هم هماهنگ نشده باشند. اما دربی بالاخره باید برگزار شود چه هفته چهارم، چه هفته  هشتم، دوازدهم یا پانزدهم.

درخشان تصریح کرد: مزیت برگزاری دربی در هفته های ابتدایی لیگ این است که از حریفان قدرتمند عبور کرده اید و تیم های دیگر در تعقیب شما خواهند بود. تقابل مربیانی از ایتالیا و آرژانتینی نیز تقابل دو سبک متفاوت از مربیان خواهد بود.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه برخی کارشناسان فوتبال می گویند غیبت برانکو در لیگ نوزدهم محسوس خواهد بود اظهار داشت: این مساله به عملکرد و تاثیر کالدرون در پرسپولیس بستگی دارد. اگر کالدرونعملکرد و تاثیر مثبتی در تیم داشته باشد دیگر کسی از برانکو یادی نمی کند اما اگر کالدرون تاثیر مثبت نداشته باشد در آنصورت غیبت برانکو خیلی مشهود و محسوس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)