پرسپولیس نیوز: سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم برای قهرمانی باید فاصله خود را در صدر جدول حفظ کند.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل ذوب آهن  به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته شاهد بازی خوبی بودیم، دو تیم تلاش زیادی کردند و در این میان موقعیت های پرسپولیس بیشتر هم بود اما بازی به تساوی رسید.

وی افزود: به نظرم در خط حمله پرسپولیس نبود یک بازیکن سطح اول که بتواند تاثیرگذار باشد و به علیپور نیز کمک کند، کم کم به چشم می آید و شاید در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. به هر حال این بازی تمام شد و با توجه به فشار بازی ها باید سرخپوشان بازی به بازی جلو بروند و به فکر دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان باشند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی در لیگ قهرمانان ساده نخواهد بود و الاهلی تیم کوچکی نیست و بی تردید آنها با شناختی که در بازی رفت بدست آورده اند در این بازی هدفشان توقف پرسپولیس است اما سرخپوشان می توانند با ارائه یک بازی منطقی از این میدان هم سر بلند بیرون بیاید.

درخشان در پاسخ به این سوال که نظرش درباره قهرمانی پرسپولیس چیست، گفت: پرسپولیس برای قهرمانی باید فاصله خود را در صدر جدول حفظ کند و دو بازی بعدی بسیار مهم است. زود است که بگوییم قهرمانی قطعی است و باید دید پرسپولیس در ادامه چه عملکردی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)