پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی پیروز شود, آن موقع می‌توان درباره قهرمانی این تیم صحبت کرد.

حمید درخشان, درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر, اظهار داشت: بعد از گل زودهنگامی که پرسپولیس دریافت کرد, خیلی‌ها فکر کردند که قرار است در این بازی اتفاقات خاصی رخ دهد اما پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی هنوز به خوبی شکل نگرفته و به نوعی غافلگیر شده بود.

وی افزود: پرسپولیس رفته رفته شرایط بهتری به دست آورد و به چیزی که می‌خواست رسید و سه گل خوب هم به ثمر رساند. بازیکنان پرسپولیس روی گل دوم سایپا غفلت کردند اما در کل این تیم بازی خیلی خوبی ارائه کرد. سایپا نیز در این دیدار تلاش زیادی کرد ولی پرسپولیس بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و پیروز شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اختلاف ۵ امتیازی این تیم با تیم دوم در جدول رده بندی عنوان کرد: در ادامه, کار پرسپولیس سخت‌تر خواهد شد و نباید این تیم را از الان قهرمان لیگ بدانیم. پرسپولیس هنوز ۳ بازی سخت دیگر دارد که این ۹ امتیاز خیلی می‌تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد. امیدوارم پرسپولیس در همه بازی‌های باقی مانده‌اش موفق باشد و دوباره قهرمان لیگ برتر شود.

درخشان راجع به اینکه برخی از همین الان درباره قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کنند, خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی پیروز شود, آن موقع می‌توان درباره قهرمانی این تیم صحبت کرد. پرسپولیس نباید الان به قهرمانی فکر کند و باید مهمترین نکته برای این تیم فقط پیروزی در بازی بعدی باشد.

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان جدید پرسپولیس از جمله بودیمیر و ترابی در ترکیب این تیم, تصریح کرد: حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی خیلی خوب بوده و رفته رفته این بازیکنان در ترکیب به خوبی جا می‌افتند. این نشان می‌دهد که بازیکنان خریداری شده مخصوصاً مهدی ترابی کارآیی خیلی خوبی برای پرسپولیس دارند. پرسپولیس این فصل نیز به خوبی شرایط قهرمانی دارد.

درخشان در خصوص اینکه بحث سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ایران مطرح می‌شود و آیا این مسئله می‌تواند در هفته‌های پایانی لیگ تمرکز را از پرسپولیس بگیرد, به تسنیم گفت: نباید پرسپولیس را قربانی تیم ملی کنند. برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و باید مطیع قراردادش باشد. برانکو هر وقت کارش در پرسپولیس تمام شد آن موقع می‌تواند درباره تیم ملی تصمیم بگیرد, اما الان حتی فکر کردن به تیم ملی هم اشتباه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)