پرسپولیس نیوز: کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کمبود تجربه بین‌المللی در هر ۳ دیدار تیم ملی به ما ضربه زد و باعث شد نتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

حمید درخشان درباره تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال و عدم صعود به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از جان مایه گذاشتند. بچه‌ها بازی پایاپایی را با تیم پرتغال انجام دادند و عملکرد بهتری نسبت به دیدارهای قبلی به نمایش گذاشتند و نشان دادند از توانایی بالایی برخوردارند.

وی ادامه داد: کمبود تجربه بین‌المللی در هر ۳ دیدار تیم ملی به ما ضربه زد و این مسئله باعث شد که  بازیکنان قدر تک‌موقعیت‌های‌‌شان را ندانند و فرصت‌سوزی کنند. اگر قبل از جام جهانی دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار می‌کردند و تجربه کسب می‌کردند، می‌توانستیم به دور بعد صعود کنیم، به هر حال بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند تا به پیروزی برسند تا دل مردم را شاد کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تصریح کرد: ما باید برای مسابقات جام ملت‌های آسیا کی‌روش را حفظ کنیم چون فرصت کمی تا این مسابقات داریم، بهترین فرد برای هدایت تیم ملی در حال حاضر کی‌روش است اما باید یک برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم که از حضور کی‌روش استفاده مناسب داشته باشیم. ما ۲ جام جهانی و یک جام ملت‌های آسیا را با کی‌روش پشت سر گذاشتیم که نتیجه‌ای برای ما به همراه نداشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)