پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس با تعدادی از همراهان و قبل از ورود کاروان تیم به قائمشهر، راهی ساری شد و از محمدرضا فهمیمی که به دلیل قطع نخاع نزدیک به دو دهه است روی تخت و در بیمارستان حضور دارد عیادت کرد.

ایرج عرب امروز ۵شنبه پس از حضور بر سر مزار زنده یاد هادی نوروزی و دیدار با خانواده و فرزندان وی، همراه با مدیر روابط عمومی و سهند حبیب زاده راهی ساری شد تا از محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس، عیادت کند.
محمد رضا فهیمی که در بخش ویژه بیمارستان امام خمینی ساری بستری است نزدیک به ۱۹ سال قبل در ۸ سالگی در یک سانحه از ناحیه گردن دچار قطع نخاع شد و از آن پس با این شرایط روبرو است.
او سال قبل برای یکی از بازی های نساجی روی تخت در ورزشگاه حضور پیدا کرد و یکی از هزاران دوستدار فوتبال مازندرانی است که پرسپولیس و نساجی را دوست دارند.
او در دیدار با عرب به جد پیگیر آخرین اخبار پرسپولیس بود و گفت که روزانه تمام اخبار مربوط به تیم را از طریق سایت ها و رسانه های مختلف دنبال می کند و درباره مسایل مختلف پرسپولیس از سرپرست باشگاه سوال کرد و از وی خواست پیام او را به اعضای نیم و برانکو ایوانکوویچ نیز برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)