باشگاه ذوب آهن در صورت حل نشدن مشکل سه بازیکن سرباز خود از باشگاه تراکتورسازی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان سه بازیکن ذوب آهن بودند که برای گذراندن دوران خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شدند. دوران خدمت این بازیکنان تمام شده ولی آنها به خاطر دوران آموزشی هنوز اجازه بازگشت به ذوب آهن را پیدا نکرده اند.

روز گذشته مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد پهلوان، مهدی پور و اسماعیلی فر تا نیم فصل بازیکنان این تیم هستند و اجازه جدایی به آنها داده نمی شود.

با این حال باشگاه ذوب آهن به صورت جدی به دنبال پس گرفتن این بازیکنان و اضافه کردن آنها به تمرینات پیش فصل و بازی های لیگ قهرمانان آسیا است. ذوبی ها قصد دارند در صورت حل نشدن این مشکل، به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند.

سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: نمی گذارم حق ذوب آهن ضایع شود و تا انتهای داستان را می روم. اگر فدراسیون فوتبال هم تا دو روز آینده کاری برای بازیکنان ما نکند، به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کنیم. پیگیر حقمان هستیم. باید سه بازیکن ما را پس بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)