پرسپولیس نیوز: رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: درباره بازگشت کالدرون قولی نمی‌دهم و انصاری‌فرد باید در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهد!

  به نقل از فرهیختگان، هیئت مدیره پرسپولیس این روزها زیر بار انتقادات تند و تیزی از سوی هواداران این تیم قرار گرفته است و حتی کانال‌های هواداری سرخ در فضای مجازی پا را فراتر گذاشته و بر این باورند که تمام بدبختی‌های این روزها در پرسپولیس به خاطر اقدامات بازدارنده‌ای است که اعضای هیئت مدیره بر سر راه باشگاه و مدیرعامل آن قرار داده است.
حالا خیلی‌ها معتقدند که جریان در پرسپولیس دوقطبی شده و تیم هیئت مدیره درمقابل باشگاه و کارمندانش قرار گرفته و عده‌ای هستند که برای مدیرعاملی، مقابل راه انصاری‌فرد سنگ‌اندازی می‌کنند. به همین منظور روز گذشته انتشار عکسی از جلسه مخفیانه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در یکی از رستوران‌های تهران خبرساز شد و به شایعات دامن زد. رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس اما می‌گوید هیچ‌چیزی برای مخفی کردن وجود ندارد. گفت‌وگو با مهدی رسول‌پناه را در ادامه می‌خوانید.

شهر را به هم ریخته‌اید! چه خبر است؟
واقعا اتفاق خاصی نیفتاده که عده‌ای آن را بزرگ می‌کنند. به همراه اعضای هیات‌مدیره برای بررسی اقدامات برخی رسانه‌ها و افراد در فضای مجازی علیه پرسپولیس، با وکلای خود جلسه‌ای برگزار کردیم و نمی‌دانم این حرف‌ها برای چیست.

به هر حال چون این جلسه مخفیانه تشکیل شده، کمی حرف و حدیث‌دار شده است!
کدام جلسه مخفیانه؟ مگر برای برگزاری یک جلسه باید داد و قال راه بیندازیم و همه خبردار شوند؟ هیچ موضوعی برای مخفی کردن نداریم که بخواهیم برایش جلسه مخفیانه برگزار کنیم و تنها برای اینکه طی روزهای گذشته جلسات زیادی در باشگاه و دفتر کار برگزار کرده بودیم، برای اینکه تنوعی شود و فضا را عوض کنیم، تصمیم گرفتیم این جلسه را در محیط بیرون از فضای باشگاه تشکیل بدهیم و فضا را عوض کنیم.

اما نبود مدیرعامل باشگاه در این جلسه کمی این شک و شبهه را ایجاد کرد که هیئت مدیره با مدیرعامل باشگاه تعامل ندارد و به نوعی باشگاه پرسپولیس به صورت دوقطبی اداره می‌شود.
این حرف‌ها را افرادی می‌زنند که به دنبال مسائل خاصی می‌گردند. انصاری‌فرد به دلیل فوت پسرخاله‌اش و شرکت در مراسم ختم نمی‌توانست در این جلسه شرکت کند. ضمن اینکه جلسه ما هم برای یک موضوع حقوقی بود که با وکلایمان برگزار شد. هیچ موضوع خاص و شک‌برانگیزی هم وجود نداشته است.

شنیده می‌شود که مدیربرنامه‌های کالدرون هم در این جلسه حضور داشته. او هم به خاطر موارد حقوقی به جلسه آمده؟
چه کسی گفته مدیربرنامه‌های کالدرون در این جلسه حاضر است؟ اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و نماینده‌ای از طرف کالدرون در این جلسه حضور نداشته و فقط وکلای ما به این جلسه آمدند تا برای مقابله با فضای ایجادشده مشورت کنیم.

هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تیم محبوب‌شان هستند. به‌خصوص بعد از ماجرای استراماچونی این ترس وجود دارد که کالدرون هم به ایران برنگردد. شما به‌عنوان رئیس هیئت مدیره می‌توانید این وعده را به هواداران بدهید که کالدرون را در نیم‌فصل دوم روی نیمکت پرسپولیس می‌بینند؟
ما جلسات زیادی برای فراهم کردن خواسته‌های کالدرون و رفع مشکلات موجود برگزار کرده‌ایم، اما اینکه بخواهم قولی به هواداران بدهم، درست نیست. انصاری‌فرد که امور اجرایی باشگاه را برعهده دارد، تلاش می‌کند طبق روال قبلی، سرمربی تیم در تاریخ مشخص به تمرینات تیم اضافه شود و امیدوارم در این راه مشکلی به وجود نیاید.

اعضای هیئت مدیره در این مدت که هواداران باشگاه به عملکردشان انتقاداتی داشتند، روزه سکوت گرفته‌اند. این موضوع به‌شدت گرفتن انتقادات دامن زده است.
ما از اعضا خواستیم برای آرامش تیم و باشگاه هیچ صحبتی نکنند و این عزیزان هم نهایت همکاری را داشتند و با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردند، اما ظاهرا عده‌ای از این سکوت سوءاستفاده کرده و فضا را مسموم‌تر از قبل کرده‌اند. به همین خاطر بعد از این دیگر مقابل این بی‌اخلاقی‌ها ساکت نمی‌مانیم و با حاشیه‌سازان به‌شدت برخورد می‌کنیم.

این حاشیه‌سازان را بیشتر معرفی می‌کنید؟
تا امروز رسانه‌های رسمی و افرادی در شبکه‌های مجازی هر طور که خواسته‌اند، نوشته‌اند و حتی تهمت‌هایی را به برخی افراد زده‌اند، ما از امروز مقابل این بی‌اخلاقی‌ها ساکت نمی‌مانیم و در دادسرای فرهنگ و رسانه از این نفرات شکایت می‌کنیم.

یعنی تمام مشکلات موجود از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد شده است؟
این بخشی از کار ماست. قطعا ما نفراتی که با ایجاد حاشیه قصد قرار دادن اعضای هیات‌مدیره مقابل باشگاه را دارند، شناسایی کرده‌ایم و بعد از این اجازه نمی‌دهیم با سنگ‌اندازی‌شان برای پرسپولیس مشکل ایجاد کنند. این افراد در هر پست یا مقامی که باشند درصورت تکرار کارهایشان با برخورد سخت ما مواجه می‌شوند و قطعا عذرشان را می‌خواهیم.

اگر در پایان حرف خاصی باقی مانده، بفرمایید.
من از هواداران بزرگ پرسپولیس می‌خواهم به حواشی توجه نکنند و مطمئن باشند همه ما برای سربلندی پرسپولیس تلاش می‌کنیم. ضمن اینکه یکی دو روز دیگر کنفرانس خبری در باشگاه برگزار می‌کنیم تا از کارهایی که در این مدت انجام داده‌ایم و اتفاقات رخ داده، رسانه‌ها را باخبر کنیم و پاسخگوی سوالات این عزیزان و هواداران‌مان باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)