پرسپولیس نیوز: سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ از آغاز رسمی تمرینات تیم ها از روز سوم خرداد خبر داد و مدعی شد تیم ها حتی از روز اول خرداد هم می توانند تمریناتشان را شروع کنند.

سهیل مهدی در خصوص زمان شروع مسابقات اظهار داشت: دوستان از ستاد مقابله با کرونا در ورزش با من تماس گرفتند و اعلام کردند با توجه به اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد مقابله با کرونا کلیه تمرینات ورزش های با تماس بدنی کم مجاز هستند کار خود ر آغاز کنند و منظور از این ورزش ها با تماس کم فوتبال است.

وی افزود: تیم ها از روز اول خرداد می توانند تمرینات را شروع کنند و این همان مصداقی است که در اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا به آن اشاره شده و یعنی تیم های فوتبال هم مجاز به شروع تمرینات هستند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ که با برنامه فوتبل برتر صحبت می کرد گفت: از روز اول تیم ها مجاز به شروع تمرینات هستند ولی ما امروز سه شنبه اطلاعیه خواهیم داد که تیم ها می توانند بعد از گرفتن تست و اخذ مجوزهای لازم کار خود را آغاز کنند.

وی در خصوص اینکه دقیقا تیم ها از چه روزی کارشان را شروع می کنند عنوان کرد: طبق پروتکلی که ما امروز به باشگاه ها ابلاغ می کنیم دو روز صرف گرفتن تست خواهد شد و تمرینات تیم ها از روز سوم خرداد رسما آغاز خواهد شد.سایر لیگ ها هم به صورت پلکانی جدول بازی هایش منتشر خواهد شد.

مهدی در خصوص اینکه تفاوت شروع تمرینات از روز یکم تا سوم چیست گفت: برای روز یکم خرداد مجوز صادر شده اما تیم ها ۲ روز فرصت دارند تست کرونا بدهند و اگر تست ها منفی بود می توانند تمرینات خودشان را برگزار کنند.

وی با اشاره به برنامه بازی ها گفت: تاریخ شروع بازی های ابتدایی را ما فردا اعلام می کنیم ولی طی ۱۰-۱۲ روز آتی ما برنامه را با اعیاد تنظیم کرده و سپس در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)