پرسپولیس نیوز: ستاره تیم ملی فوتبال عراق به ستایش از ایران پرداخت و از تیم کی روش به عنوان شانس های اصلی صعود به فینال یاد کرد.

به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی فوتبال عراق در سومین دیدار خود در جام ملت های آسیا باید به مصاف ایران برود.

تقابل بشار رسن و طارق همام دو بازیکن تیم ملی فوتبال عراق که در ایران بازی می کنند می‌تواند با بازیکنان ایران جذاب باشد.

رسن هافبک عراقی پرسپولیس قبل از این دیدار گفت: خوشحالم که در دیدار دوم برابر یمن هم توانستیم به پیروزی برسیم. الان تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به ایران در رده دوم جای داریم. دو دیدار نخست را فراموش می‌کنیم و روی دیدار حساس برابر ایران تمرکز می کنیم.

او درباره ایران گفت: ایران در رده بندی فیفا در رده نخست آسیا قرار دارد. آنها شانس رسیدن به فینال را دارند و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. ایران تیمی خاص است البته ما هم خاص هستیم و استعدادهای جوانی در ترکیب تیم خود داریم. کادر فنی ما دو دیدار برابر ایران را نگاه کرده و بهترین ترکیب را برای این دیدار حساس انتخاب خواهند کرد. همه بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش خواهند کرد و همه ما برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

بشار در پایان گفت: از هواداران تشکر می کنم که در این دو دیدار از تیم حمایت کرده اند. منتظر حضور آنها در دبی برای دیدار برابر ایران هم هستیم. امیدوارم که با پیروزی در دیدار پایانی به روند پیروزی های خود  ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)