پرسپولیس نیوز : یک کارشناس داوری فوتبال گفت: داور بازی پرسپولیس و گسترش فولاد به دلیل اینکه مصدومیتش‌اش کامل بهبود پیدا نکرده بود نتوانست دوندگی لازم را در میدان داشته باشد.

نوذر رودنیل ،‌در مورد نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان در بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز گفت: او داور خوبی است اما مدتی از ناحیه زانو مصدوم بود و مصدومیت‌اش تازه بهبود پیدا کرده و به همین دلیل نمی‌توانست دوندگی کافی در زمین داشته باشد. شاید بهتر بود به او استراحت بیشتری می‌دادند. ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها نسبت به این داور در گذشته‌ها به خاطر برخی بازی‌ها معترض بودند و ذهنیت داشتند.

وی افزود: داور در دقیقه ۱۶ مسابقه یک خطای پشت محوطه جریمه را برای پرسپولیس اعلام نکرد این ضربه می‌توانست موقعیت خوبی را به پرسپولیس بدهد. اما گلی که گسترش فولاد به ثمر رساند کاملا درست و صحیح زده شد و آفساید نبود.

رودنیل در مورد اخراج بازیکن گسترش فولاد که مدیرعامل و سرمربی این تیم نسبت به این مسئله معترض بودند گفت:‌ اخراج بازیکن گسترش کاملا درست بود او روی پرتاب اوت وقت‌ تلف می‌کرد که در قانون داوری هم آمده به بازیکنی که در شروع بازی تأخیر ایجاد کند می‌توانست کارت زرد نشان داد بنابر این کارت زرد دوم درست بود ضمن اینکه اعتراض زیادی هم به داور داشت.

این کارشناس داوری با اشاره به رفتار فیروز کریمی بعد از اخراج بازیکنش گفت: سرمربی گسترش فولاد مربی بسیار قابل احترامی است اما اعتراض‌هایی که او انجام داد برخورد شایسته‌ای نبود و داور می‌توانست سرمربی گسترش را اخراج کند.با این حال داور اشتباه تأثیرگذاری در این بازی نداشت شاید در چند جای‌گیری خوب عمل نکرد و در برخی از صحنه‌ها توپ به بدن او برخورد. با این حال به نظر من باید به این داور که به خاطر مصدومیت‌اش هنوز نمی‌تواند کفش استوک بپوشد استراحت بیشتری می‌دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)