پرسپولیس نیوز: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید درباره کیفیت زمینی که این تیم در آن تمرین می‌کند گفت: شرایط زمین‌ها در حال حاضر مشابه است.

زلاتکو کرانچار در حاشه تمرین امروز تیم امید در جمع خبرنگاران گفت: هر جایی که برای زمین‌ امتحان کردیم شرایط مشابه بود. الان فصل پاییز است و فصل سبز شدن چمن‌ها گذشته است. با این حال کیفیت زمین تمرین آنقدر وحشتناک نیست. با سرد شدن هوا، کیفیت زمین‌ها پایین می‌آید، اما مشکلی نیست و بازیکنان ما با کیفیت هستند.

وی در مورد اینکه آیا بازی تدارکاتی با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در دستور کار تیم امید قرار دارد، گفت: بله، در برنامه‌مان داریم، چون موفق نشدیم بازی‌های بین‌المللی داشته باشیم. امیدوارم در ماه نوامبر، حداقل یک مسابقه بین‌المللی با تیم قدرتمند برگزار کنیم، چرا که برای ما اهمیت زیادی دارد تا بازی بین المللی برگزار کنیم. اگر هم نشد، به دو تیم تقسیم می‌شویم تا بازیکنان توانا را پیدا کنیم. مشکلی برای مسابقه نیست، اما قطعا برای ماه نوامبر، نیاز به بازی‌های بین المللی داریم تا بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کرده و برای بازی‌های مقدماتی المپیک آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سؤال که تیم امید در زمین‌های مختلف از جمله آکادمی، نفت و در حال حاضر خیریه عمل تمرین می‌کند و چرا یک مکان مناسب برای تمرینات انتخاب نمی‌شود، گفت: من زمین‌ها را کنترل کردم، پس از اینکه از جاکارتا برگشتیم، اوضاع زمین کمپ وخیم بود. در هتل آکادمی، تیم بزرگسالان حضور دارد و طبیعی است که اولویت با تیم بزرگسالان باشد تا آرامش داشته باشند. بنابراین در حال حاضر اینجا تمرین می‌کنیم.

کرانچار در خصوص اینکه آیا حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی کمکی به تیم کرده و نظرش در رابطه با عملکرد بازیکنان تغییری کرده است یا نه، گفت: نظرم تغییر نکرده و حتی به نظرم، با مشارکت در این تورنمنت، به تجربه تیم افزوده شده است. این موضوع نمره مثبت برای ما خواهد بود. اکنون هم لژیونرهایی چون امید نورافکن و رضا شکاری اضافه شده‌اند و امیدوارم رضا کرملاچعب هم بیاید. به دلیل برخی محدودیت‌ها که تنها می‌توانستیم ۲۰ بازیکن در بازی‌های آسیایی داشته باشیم، برخی‌ها کنار ما حضور نداشتند، اما اکنون می‌توانیم لیست‌مان را برای یکسری پست‌ها که مسئله ساز شده، گسترش دهیم، یکی از این پست‌ها دفاع است. همچنین سیدمهدی امینی به خاطر سن و سالش نمی‌تواند با ما باشد و باید دنبال دروازه‌بان مطمئن باشیم تا بار مقدماتی بازی‌های المپیک را به دوش بکشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)