مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:‌ بی احترامی کردن درست نیست. متاسفانه برخی بازیکنان پرسپولیس فکر می‌کنند خیلی بزرگ هستند.

رحیم زهیوی، در مورد شکست ۲ بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس گفت: چیزی که انتظار داشتیم در بازی رقم نخورد. اگر ضربه وحید امیری روی گل اول یک میلیون بار دیگر تکرار شود به آن شکل درون دروازه نمی‌رود. این در شرایطی است که خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند این گل آفساید بوده است. واقعاً در این شرایط نمی‌شد کاری کرد چرا که ما بهترین بازیکنانمان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و نمی‌توانستیم کار خاصی بکنیم.

وی افزود: وقتی پرسپولیس ۱۰ نفره شد و می‌خواستیم نتیجه را جبران کنیم یک دقیقه بعد مصدوم شدم و زمین را ترک کردم تا بدین ترتیب ۵ بازیکن کلیدی را در اختیار نداشته باشیم. امیدوارم طی ۳-۴ هفته آینده این بازیکنان مصدوم خودشان را برسانند تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما به چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم، شما دیدید در ۲-۳ سال گذشته استقلال و پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در نیم‌فصل اول در نیم‌فصل دوم بهتر امتیاز جمع کردند و هرچه بگذرد وضع ما بهتر خواهد شد.

زهیوی در رابطه با مصدومیت‌های زیادی که گریبان بازیکنان فولاد را می‌گیرد و آیا این تیم مشکل بدنسازی دارد، گفت: این از بدشانسی ما است، هر روز که می‌گذرد یک نفر به مصدومان ما اضافه می‌شود، یکی پایش می‌شکند و یکی از ناحیه صورت آسیب می‌بیند، اینها به خاطر بدنسازی نیست و همه و همه فقط به خاطر بدشانسی است.

مهاجم فولاد خوزستان در مورد بازی خشن پرسپولیسی‌ها اظهارداشت: این طبیعت فوتبال است به هر حال اینکه محکم بازی کنی خوب است اما بی‌احترامی درست نیست، برخی بازیکنان پرسپولیس خیال می‌کنند خیلی بزرگ هستند، من نمی‌دانم چرا ادعای بزرگی می‌کنند به شکلی که انگار خیلی بهتر از بازیکنان فولاد هستند به هر حال یک عده در فولاد هستند و یک عده در پرسپولیس. شاید آن بازیکن پرسپولیس که این طور رفتار می‌کند سال بعد مجبور شود به فولاد بیاید و نباید اینقدر خود بزرگ‌بین باشند.

وی در مورد اینکه علیرضا بیرانوند اعلام کرد با خروج زهیوی نفس راحتی کشیده چرا که اگر او گل می‌زده تا صبح برایش کُری می‌خواند، گفت: با بیرانوند خیلی صحبت می‌کنیم و شاید هفته‌ای ۲ باز تلفنی حرف بزنیم، حتی زمانی که در قطر بودم هم با یکدیگر در ارتباط بودیم. ما ۲ سال در نفت تهران هم‌تیمی بودیم و خیلی رفیق هستیم. اینکه من گفتم در مقابل پرسپولیس گل می‌زنم تواناییش را داشتم اما مقابل پرسپولیس رحیم ۱۰۰ درصد آماده نبودم، تازه مصدومیتم بهبود پیدا کرده و از شانسم این بار از جایی دیگر مصدوم شدم.

زهیوی در رابطه با مصدومیتش عنوان کرد: نمی‌دانم وضعیتم این هفته به چه شکل است. قرار است امروز MRI بگیرم، مصدومیت قبلی‌ام از ناحیه پای چپ بود اما این بار از ناحیه همسترینگ پای راست احساس درد می‌کنم.

مهاجم فولاد در رابطه با دیدار این هفته تیمش مقابل نفت تهران تصریح کرد: بازی با نفت بسیار مهم است و فقط به ۳ امتیاز فکر می‌کنیم. تنها چیزی که از خدا می‌خواهم این است که هرچه زودتر به بازی برسم اینکه یک مرتبه ۵ بازیکن فیکس تیم به دلیل مصدومیت نتوانند بازی کنند بسیار بد است. ما مثل استقلال و پرسپولیس ۱۸ بازیکن تاپ نداریم و نفرات تاپمان ۱۳-۱۴ بازیکن هستند. سایر بازیکنان را نفرات جوان تشکیل می‌دهند به همین خاطر کارمان یک مقدار سخت می‌شود. باید به این بازیکنان فرصت دهیم تا خودشان را پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)