پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با برتری نارنجی‌پوشان پایان یافت.

تیم‌های سایپا و استقلال در ادامه دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی و با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. محمد عباس‌زاده در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی برای سایپا گلزنی کرد. روزبه شاه‌علیدوست کاپیتان سایپا در دقیقه ۱+۹۰ این مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، دانیال ماهینی، امید خالدی، رضا اسدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، علی قلی‌زاده، آرش رضاوند (حامد شیری – ۹۰)، مهدی ترابی (محمدحسین کنعانی‌زادگان ۳+۹۰) و محمد عباس‌زاده (رضا جعفری – ۷۶).

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، یعقوب کریمی (مهدی قائدی – ۷۱)، وریا غفوری، روزبه چشمی، سرور جپاروف، مجتبی جباری (جابر انصاری – ۸۹)، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده (علی قربانی – ۴۰).

 

سایپا با شکست استقلال توانست ۱۰ امتیازی شود و در جدول رده‌بندی به پرسپولیس ۱۰ امتیازی برسد. استقلال هم تنها با یک گل زده و یک برد ۴ امتیازی ماند. دایی هم پس از ۸ سال موفق به شکست استقلال در لیگ برتر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)