پنجشنبه 8 اسفند (17:49)

مرجع خبری پرسپولیس : اصلا چند نفر را مثل او می شناسید ؟

نیکبخت همین است که هست ! با همین جنجال های روزمره اش که مثل ناهار خوردن و سر کشیدن یک شیشه فانتای تگری تبدیل به عادت شده است . او را در ردیف آدم هایی باید بچپانیم که ستاره را می آورند روی زمین و هر چند وقت یکبار آنقدر به خودشان گند می زنند تا مردم باورشان شود ستاره با همه قر و غمزه اش یکی از خودشان است که بین آسمان و زمین ” پرسه ” می زند !
علیرضا نیکبخت شخصیت عجیبی دارد ، آنقدر عجیب که اصلا نمی توانی درک کنی در زندگی حرفه ای چه هدفی را دنبال می کند ! یکروز آنقدر بالا می رود که همه او را با پله و مارادونا مقایسه می کنند و یک روز در سطح یک بازیکن آماتور پایین می آید . دقیقا شبیه آدم هایی است که می روند لب پشت بام برج می ایستند و خودشان را پرت می کنند پایین ، بعد با مخ می آیند روی آسفالتی که 200 متر پایین تر وسط زمین خدا پهن شده !
اصلا چند نفر را می شناسید که که بلد باشند شکمشان را روی جلد ببرند و در نهایت آنرا به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت فوتبال یک مملکت ربط بدهند ؟ فوتبال ایران یک ستاره زمینی دارد که اتفاقا به خاطر خراب کاری هایش مدام تنبیه می شود اما بعد ما دوباره یک علیرضا واحدی نیکبخت داریم که حتی دستشویی رفتنش تیتر یک می شود !


او شده حیاط خلوت ما که هر از چند گاهی به خاطر خراب کاری هایش همه عقده های روزمره را سرش خالی کنیم و بعد با درخشش دوباره اش انگار نه انگار که او را تا حد یک ” بی کاره ” پایین آورده بودیم . بی خودی پز روشنفکرانه نگیرید لطفا ، سوای آن ها که نیکبخت را در همه حال دوست دارند خیلی از ما ، خیلی وقت ها او را ” کیسه بکس ” می کنیم و تا جایی که امکان دارد گرانی قیمت گوجه فرنگی را سرش خالی می کنیم !!
مقصر اما شاید خود نیکبخت باشد که گاهی تا این حد خود را از اوج آسمان پایین می آورد تا برای همه دست یافتنی شود . بدی داستان اینجاست که حیاط خلوت نیکبخت در و دیوار ندارد . اصلا شاید خودش می رود چهارتا عکاس را هم می آورد تا از حیاط خلوتش عکس بگیرند و بعد می ایستد کنار و از آتشی که به راه انداخته کیف می کند !
واقعا این چندمین بار است ؟ چندمین بار است که او خودش را از آن بالا پرت می کند پایین و می شود آقای سوژه شماره یک ؟ اما هیچ بعید نیست بازهم برود آن بالا تا همه دوباره او را همان ستاره دست نیافتنی بدانند . کسی چه می داند ! نیکبخت گاهی اشک می ریزد و گاه می خندد اما در هر دو حالت لذت می برد ، این راز ستاره شدن پسر
بچه شیطان دیروز و ستاره امروز است که گند می زند تا حالش را ببرد !

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)