پرسپولیس نیوز: باشگاه سپیدرود رشت در حالی این روزها درگیر حواشی‌های زیادی شده که بحث مالکیت این باشگاه هنوز مشخص نیست و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان قرار است ظرف دو روز آینده نظر نهایی خود را در خصوص این باشگاه اعلام کند.

باشگاه سپیدرود رشت در چند هفته اخیر حواشی بسیار زیادی را پشت سر گذاشته و در آخرین اتفاق نیز روز گذشته (پنجشنبه) نادر دست‌نشان سرمربی تازه انتخاب شده این تیم، به دلیل اتفاقات پیش آمده در تمرین تست‌گیری و شعارهای هواداران،‌ از سمت خود کناره‌گیری کرد.

از سوی دیگر هم پس از اینکه جواد تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود اعلام آمادگی کرد تا در صورت تأیید اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مالکیت این باشگاه را به خریدار واجدالشرایطی واگذار کند، هنوز خبری از خریدار جدید برای این باشگاه پُر طرفدار رشتی نیست و به همین دلیل بلاتکلیفی در این باشگاه بیشتر شده است. در روزهایی که بیشتر تیم‌های لیگ برتری مذاکرات خود را با بازیکنان مدنظرشان آغاز کرده‌اند، هنوز وضعیت مالکیت سپیدرودی‌ها مشخص نیست و قطعاً این موضوع کار آن‌ها را در فصل نقل‌و‌انتقالات سخت‌تر از گذشته خواهد کرد.

در هر صورت قرار است ظرف ۴۸ ساعت آینده اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نظر نهایی خود را در مورد مالکیت باشگاه سپیدرود اعلام کند و جواد تن‌زاده نیز قول داده است تا در صورت باقی‌ماندن مالکیت باشگاه در اختیار او، تمام شرایط لازم برای حضور قدرتمند سپیدرودی‌ها در لیگ برتر را فراهم کند و با علی کریمی و کادرفنی فصل گذشته این تیم نیز تسویه حساب انجام دهد. همچنین قرار است تن‌زاده پس از مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود،‌ دوباره با نادر دست‌نشان صحبت و این مربی را سر تمرینات سرخ‌پوشان رشتی برگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)