پرسپولیس نیوز: هواداران پرسپولیس در پایان دیدار تیم‌شان مقابل سایپا سرود قهرمانی سر دادند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در شرایطی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پرسپولیس به پایان رسید که تماشاگران حاضر در ورزشگاه سرود قهرمانی این تیم در لیگ برتر را سر دادند. با توجه به اینکه این برد فاصله پرسپولیس با تیم‌های دیگر مدعی را بیشتر کرد، تماشاگران با سر دادن شعار «پرسپولیس ایرانی حالا حالاها قهرمانی»، به نوعی جشن قهرمانی بر پا کردند.

* وقتی گل سوم پرسپولیس به ثمر رسید علیرضا بیرانوند در یک حرکت عجیب سمت نیمکت تیمش دویده و به سوی برانکو روی زمین لیز خورد. او در ادامه برانکو و دیگر نیمکت‌ نشینان پرسپولیس را در آغوش گرفت و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد.

* مهدی ترابی زننده گل سوم پرسپولیس، بعد از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی نکرد و فقط پیراهن تیم پرسپولیس را بوسید.

* بودیمیر در دقایق پایانی به خاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت و در این لحظه برانکو تعویض سومش را انجام داد و اسدی را به جای او به میدان فرستاد. جالب اینکه بودیمیر وقتی در بیرون زمین مورد مداوا قرار گرفت، قصد بازگشت به زمین را داشت که این مسئله اعتراض بازیکنان سایپا و همچنین خنده تماشاگران را در پی داشت، چرا که این بازیکن نمی‌دانست که اسدی به جای او به زمین آمده است. از این رو داور بازی را متوقف کرد و از بازیکن کروات خواست روی نیمکت بنشیند. بودیمیر هنگام نشستن روی نیمکت پرسپولیس هم با خنده همبازیانش مواجه شد.

* در لحظات پایانی مسابقه تماشاگران با به صدا در آوردن سوت خود خواهان اتمام مسابقه بودند.

* علی دایی بعد از به صدا در آمدن سوت داور به سمت او رفته و شدیدا به وی اعتراض کرد و اعتقاد داشت که توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده است. همچنین بهزاد غلام‌ور توپ را برداشت و به آسمان شوت کرد.

* هواداران پرسپولیس در پایان مسابقه با تشویق شدید برانکو و بازیکنان سرود قهرمانی سر دادند.

* برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی شاگردانش را جمع کرده و روبه‌روی تماشاگران قرار گرفت تا آنها را در تشویق به سبک ایسلندی همراهی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)