سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: سروش در بازی با پرسپولیس کم‌کاری نکرده و بازی به بازی بهتر خواهد شد.

عبدالمجید باقری‌نیا در خصوص شرایط فعلی تیم فولاد خوزستان پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ‌برتر اظهار داشت: شرایط فعلی تیم ما خوب است. باخت مقابل پرسپولیس را هضم کردیم و برای بازی مقابل شاگردان ویسی آماده می‌شویم.

وی در خصوص جذب بازیکن جدید برای تیم فولادخوزستان گفت: فکر نمی‌کنم که دیگر بخواهیم بازیکنی چه ایرانی و چه خارجی جذب کنیم.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شرایط سروش رفیعی و انتقادهایی که هواداران فولاد از او به دلیل عملکردش مقابل پرسپولیس انجام دادند، تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم قرارداد سروش رفیعی با باشگاه یکساله است. این بازیکن بعد از ۳ ماه دوری از زمین مسابقه پا به میدان گذاشت و بازی خود را برابر پرسپولیس انجام داد. اعتقاد دارم که سروش بازی به بازی بهتر خواهد شد و برای ما مثمرثمر خواهد بود. او در بازی با پرسپولیس کم کاری نکرده است و بازیکنی بسیار پر تلاشی است.

باقری‌نیا در خصوص اتفاقات میان برخی از هواداران پرسپولیس و این تیم در جریان بازی افتاد، خاطرنشان کرد: در زمین بازی بنده به ناظر بازی اعتراض کردم که چرا امنیت هواداران ما تامین نشده است. محل نشستن هوادارن ما پیش از بازی مشخص شده بود اما چرا امنیت آن‌ها به درستی تامین نشده بود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)