پرسپولیس نیوز: کارشناس داوری فوتبال کشورمان عملکرد داور دیدار پرسپولیس و پیکان را خوب و کم اشتباه عنوان کرد.

حیدر سلیمانی درباره داوری تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: قضاوت علی صفایی در این بازی حساس خوب و با خونسردی همراه بود. وی با خونسردی و تمرکز خوب توانست بازی را قضاوت کند.

وی افزود: دقیقه ۶ گل اول پرسپولیس به ثمر رسید و تیم پیکان به نحوه به ثمر رسیدن گل اعتراض داشتند، در صورتی‌که منشا مهاجم پرسپولیس خطایی مرتکب نشد.

این کارشناس داوری ادامه داد: دقیقه ٣٨ مهاجم پیکان در جدال با مدافع پرسپولیس حسینی سرنگون شد، اما خطایی اتفاق نیفتاد و مهاجم پیکان نتوانست خودش را کنترل کند.

سلیمانی گفت: دقیقه ۵۶ خطای اول روی منشا با آوانتاژ داور مواجهه شد و صفایی بلافاصله خطای دوم روی مهاجم پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد که این تصمیم صحیح بود.

وی عنوان کرد: دقیقه ۵۸ خطای هند سید جلال حسینی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس به درستی تشخیص داده شد. همچنین اخطار به شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس به دلیل اعتراض به تصمیمات داور صحیح بود.

کارشناس داوری فوتبال خاطرنشان کرد: دقیقه ٧٩ بازیکن شماره ۹۱ پیکان تکل خطرناکی روی پای بازیکن پرسپولیس زد که داور به درستی به وی اخطار داد. همچنین دقیقه ۸۱ آفساید مهاجم پرسپولیس به درستی اعلام شد.

سلیمانی در پایان گفت: دقایق تلف شده نیمه دوم مدافع پیکان با آرنج به صورت منشا ضربه زد. اگر ضربه شدید بود، این بازیکن مستحق اخراج بود که با تشخیص داور کارت زرد داده شد و صفایی به درستی صحنه را مدیریت کرد. در مجموع قضاوت تیم داوری بسیار خوب بود و تصمیمات کم اشتباهی گرفته شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)