پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حمایت هواداران یک بازی سخت را بردیم و صعود کردیم.

سیدجلال حسینی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا در مورد اینکه مربی حریف گفته بود او سوپرمن نیست گفت: بازی سختی را بردیم. با تیم حرفه‌ای بازی داشتیم که سه بازیکن عالی داشتند.

وی افزود: خدا را شکر که با حمایت هواداران یک بازی سخت را بردیم و صعود کردیم. این پیروزی و صعود را به هواداران تبریک می‌گویم.

 حسینی درباره اینکه همه رسانه‌ها او را «سوپرمن» پرسپولیس نامیده‌اند گفت: این کلمه‌ای بود که مربی الجزیره به کار برد و ای کاش این حرف را نمی‌زد. بازی سختی بود. الجزیره برای این دیدار برنامه داشت و بازی را برای ما سخت کرد. فکر کنم پس از مدت‌ها دوباره چنین بازی از تیم‌های عربی دیدیم که این همه وقت‌کشی در مسابقه انجام دادند. خدا را شکر مقابل این همه هوادار روسفید شدیم. باید از آنها تشکر کنیم که برای ما سنگ تمام گذاشتند.

وی درباره اینکه همواره از مشکلات پرسپولیس صحبت کرده و آیا به نظر او این مشکلات برای فصل آینده برطرف می‌شود یا خیر تصریح کرد: باشگاه ما بدهی‌های زیاد، مشکل تمدید قرارداد بازیکنان و خیلی مشکلات دیگر دارد. به نظر شما آیا می‌شود این مشکلات برطرف شود؟ کسانی که این کارها را انجام دادند الان باید پاسخگو باشند. گرشاسبی زحمت خود را می‌کشد اما تیم ما در شرایط حساسی قرار دارد. از همه مهمتر این است که ما مشکل جذب بازیکن جدید داریم و نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. شما نگاه کنید تیم‌هایی مانند الدحیل قطر و الاهلی عربستان چطور خود را برای مراحل بعد آماده می‌کنند. به طور مثال همین الدحیل که من با آن آشنا هستم فقط ۲۵ بازیکن خارجی دارد و ما متاسفانه نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: باید به نحوی برنامه‌ریزی می‌شد که این مشکلات برای پرسپولیس پیش نمی‌آمد. وقتی استادیوم پر می‌شود باید پاسخگوی هواداران باشیم. سال گذشته با تیم الهلال بازی کردیم که بازیکنان خارجی بسیار زیادی داشت و امسال هم باید با تیم‌هایی مانند الدحیل و الاهلی بازی کنیم.

حسینی در واکنش به این موضوع که برخی از هواداران از عملکرد بازیکنان ناراضی هستند گفت: بازیکنان ما خسته هستند. تعدادی بازیکن محدود همه بازی‌ها را بازی کرده‌ایم و هواداران هم از تیم توقع دارند و طبیعتا ناراحت می‌شوند. همین فشار بازی‌های زیاد باعث شد دو بازیکنمان را در این مقطع حساس از دست دهیم. ۶ ماه بعد باید دوباره در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و من به همین دلیل الان صحبت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)