پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپویلیس گفت: تیم پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا فینالیست شود.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درمورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: پرسپولیس در این بازی خوب، منظم و با برنامه عمل کرد و با یک پیروزی با صدرنشینی به مرحله بعد صود کرد. این برد را به بازیکنان، مربیان،‌پیشکسوتان و باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی درمورد حملات السد در نیمه دوم گفت: طبیعی است وقتی پرسپولیس در نیمه اول به تیمی مثل السد گل می‌زند حریف برای جبران حمله کند پرسپولیس حریف را به خوبی آنالیز کرده بود و پیروز شد.

وی درمورد اینکه به نظر او پرسپولیس در مرحله بعدی بهتر است با الجزیره بازی کند یا با الاهلی گفت: به نظر من با پیروزی که پرسپولیس مقابل السد بدست آورد می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد به شرط آنکهدچار حادثه نشود و تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

وی درمورد اینکه پرسپولیس در این اواخر در لیگ برتر خیلی خوب بازی نکرد گفت: وقتی پرسپولیس سه هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان می‌شود طبیعی است که کیفیت تیم کمی پایین بیاید. در زمانی که ما هم بازی می‌کردیم و با علی پروین و استانکو بودیم وقتی ۶-۵ هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان می‌شدیم همین شرایط را داشتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)