پرسپولیس نیوز: سرمربی آلمانی استقلال به صورت شفاهی برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری با این باشگاه در فصل آینده به توافق رسید.

بعد از کنایه وینفرد شفر به مدیران استقلال در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان و بیان این جمله که هنوز پیشنهادی از مسئولان استقلال به دست من نرسیده، افتخاری بلافاصله با سرمربی آلمانی استقلال تماس گرفت و خواستار برگزاری جلسه با وی شد.

سرمربی استقلال که تمایل خود را برای تمدید قرارداد با استقلال پیش از این اعلام کرده بود در نشست با افتخاری خواسته‌های خود را مطرح کرد و در نهایت با مدیرعامل باشگاه استقلال برای امضای قرارداد به توافق رسید. سرمربی آلمانی استقلال در این جلسه پیرامون مسائل مختلف و برنامه‌های فصل آینده و حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیای سال آینده نقطه نظرات خود را به مدیریت استقلال منتقل کرد و مقرر شد باشگاه نیز امکانات لازم را برای این مربی فراهم کند.

قرار است تمامی مذاکرات شفر با مدیران استقلال به اطلاع هیات مدیره برسد و در نهایت بعد از دیدار استقلال و خونه به خونه در جام حذفی قرارداد سرمربی استقلال به صورت رسمی برای فصل آینده امضا شود.

وینفرد شفر برای فصل آینده خواستار تمدید قرارداد کولی، ساناک و ساشا شفر شده و از باشگاه خواسته تا در اسرع وقت برای تمدید قرارداد دستیارانش هم اقدام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)