پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نیمه نخست دیدار مقابل السد قطر به برتری دست یافت.

تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت. مهدی ترابی در دقیقه ۱۶ این دیدار توانست تک گل پرسپولیس را وارد دروازه السد کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپور.

ترکیب السد:سعد الشیب، عبدالکریم حسن، سلمان طارق، بوعلام خوخی، پدرو کوریا، سالم الهاجری، سونگ ویونگ، ژاوی هرناندز، عفیف اکرم، حسن الهیدوس و بغداد بونجاح.

دقیقه ۴: شروع مجدد علیرضا بیرانوند در خلاء میان مدافعان و هافبک‌های السد به علیپور رسید. این بازیکن با ارسال زمینی به محوطه جریمه سعی داشت عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که مدافعان السد مانع کار عالیشاه شدند.

دقیقه ۵: روی پاس ژاوی هرناندز، موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند برای بغداد بونجاح فراهم شد. در حالی که دروازه‌بان پرسپولیس تا خط محوطه ۱۸ قدم جلو آمده بود، مهاجم الجزایری السد قصد داشت توپ را از بالای سر بیرانوند تبدیل به گل کند که دروازه‌بان پرسپولیس موفق به دفع توپ شد و تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۵: حملات متعدد پرسپولیسی‌ها روی دروازه السد یکی پس از دیگری با دفع توپ حریفان مواجه می‌شد. در خطرناک‌ترین صحنه مهدی ترابی پس از عبور از چند بازیکن ارسالی زمین به محوطه جریمه داشت که مدافع السد توپ را دور کرد.

دقیقه ۱۶: پس از فشارهایی که پرسپولیس برای باز کردن دروازه السد وارد کرد و ناکام بود، مهدی ترابی با شوتی ناگهانی و از راه دور موفق شد دروازه سعد شیب رو باز کند.

دقیقه ۳۱: کرنر ارسالی روی دروازه السد پس از دفع توسط مدافعان این تیم، به پشت محوطه جریمه رفت تا محسن ربیع‌خواه با شوتی زمینی شانس خود را امتحان کند که این بار هم مدافعان السد موفق بودند و توپ را از روی خط دروازه دفع کردند.

دقیقه ۴۴: کار ترکیبی پرسپولیسی‌ها در نهایت به سروش رفیعی رسید که این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه، از دست رفتن تعادلش و باز پس گیری توپ، اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او در چارچوب نبود.

دقیقه ۴۵: عبدالکریم حسن از سمت چپ نفوذی به زمین پرسپولیس داشت که شوت سنگین تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس ژاوی به بغداد بونجاح می‌توانست تبدیل به موقعیت خطرناکی شود که این مهاجم الجزایری حتی موفق به عبور از بیرانوند شد، اما نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند و مدافعان پرسپولیس در ادامه موفق به دفع توپ شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)