پرسپولیس نیوز: بسیاری از تماشاگران بیرون محوطه ورزشگاه کنار اتوبوس باشگاه پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی را تشویق کردند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و السد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و پرسپولیس توانست به فینال رقابت‌های لیگ آسیا راه پیدا کند.

* هنگام ورود برانکو و علیرضا بیرانوند در کنفرانس خبری خبرنگاران حاضر در سالن آنها را تشویق کردند که با تعجب علیرضا بیرانوند همراه بود.

* هنگام صحبت کردن علیرضا بیرانوند و برانکو با خبرنگاران یک لحظه برانکو فارسی صحبت کرد که با خنده خبرنگاران همراه بود، حتی علیرضا بیرانوند با حالت شوخی تأکید کرد که برانکو زبان لری را هم بلد است.

* هنگام خروج برانکو و علیرضا بیرانوند از سالن کنفرانس بسیاری از خبرنگاران و هواداران به سمت آنها آمدند تا عکس یادگاری بگیرند.

* در میکسدزون هم بسیاری از هواداران بدون مجوز در راهرو حضور داشتند و با بسیاری از بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. این اتفاق باعث شد تا مزاحمتی برای بازیکنان ایجاد شود.

* با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان همچنان با خبرنگاران مصاحبه می‌کردند اتوبوس باشگاه پرسپولیس منتظر بازیکنان بود تا به سمت هتل بروند. در این میان هوادارانی از فرصت استفاده کردند و دور اتوبوس پرسپولیس بازیکنان و سرمربی را تشویق کردند و حتی خواستار این بودند تا با اعضای باشگاه عکس یادگاری بگیرند.

* سیامک نعمتی که با خبرنگاران مصاحبه کرد از همه دیرتر به سمت اتوبوس دوید تا سوار شود. در این میان بسیاری از تماشاگران با سرعت به سمت سیامک دویدند تا عکس یادگاری بگیرند.

* اتوبوس باشگاه پرسپولیس با تشویق هواداران زمانی که سیامک نعمتی سوار شد حرکت کرد و به سمت هتل رفت تا بازیکنان و کادر فنی استراحت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)