دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان مشکلات مالی دارند و باشگاه هم صراحتاً اعلام کرد پولی نیست که بدهد.

وحید شیخ‌ویسی درباره اعتصاب ۴ روزه تیم فوتبال استقلال خوزستان و عدم شرکت بازیکنان در تمرینات این تیم اظهار داشت: فعلا در تمرینات شرکت نمی‌کنیم و امروز (یک‌شنبه) هم تمرین برگزار نشد. بالاخره باید ببینیم وضعیت به چه شکل می‌شود و آیا قرار است پول به باشگاه بیاید یا نه. بچه‌ها مشکلات مالی دارند و باشگاه هم صراحتاً به ما گفته «پولی نیست که بدهیم».

وی درباره مشکلات مالی بازیکنان استقلال خوزستان تصریح کرد: همه بازیکنان مشکل مالی دارند و خیلی از بچه‌ها الان فقط به دنبال یک «پول تو جیبی» هستند تا بتوانند به محل تمرین بیایند و حداقل بتوانند یک روز در میان آبمیوه بخورند یا چندتا از بچه‌ها بتوانند شهریه دانشگاه‌شان را پرداخت کنند چون در آینده‌ای نزدیک سرباز می‌شوند. به هرحال این‌ها مسائل روزمره و معمولی است. هرکسی خانواده‌ای دارد و باید به خانواده‌اش هم کمک کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه رابطه بازیکن و باشگاه دوطرفه است, گفت: باشگاه باید به تعهداتش عمل کند تا بازیکن هم به تعهداتش عمل کند. حالا یکی, دوماه تعهدات باشگاه عقب افتاده, این اشکالی ندارد و ما کار را ادامه می‌دهیم اما الان شش, هفت ماه است گذشته و تازه از سال گذشته هم هنوز طلب‌ها مانده است. نمی‌توانیم که خانواده‌مان را فدای بی‌کفایتی یک‌سری از مسؤلین و آدم‌ها کنیم. چون صراحتاً گفتند که پولی نداریم ماهم گفتیم دست‌تان درد نکند ماهم نیستیم. ما به دنبال حق و حقوق‌مان هستیم و پول زور که نمی‌‌خواهیم.

وی راجع به ماندن بازیکنان در تیم آن هم در حالی که از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد داشتند, افزود: زمانی که فصل نقل و انتقالات بود گفتند مشکلی برای پرداخت مطالبات نیست و حالا که نقل و انتقالات تمام شده مثل آب خوردن می‌گویند پولی نیست.

شیخ‌ویسی عنوان کرد: می‌گویند وضعیت کارخانه گروه ملی خوب نیست و می‌گویند که باید میلگرد و لوله بفروشیم تا پول پرداخت کنیم. حالا با این شرایط امیدوارم که کارگران کارخانه حقوق و عیدی‌شان را دریافت کنند اما مشکلات کارخانه به منِ نوعی ربطی ندارد چون ما اول فصل زیر نظر کارخانه نبودیم. مگر در قرارداد ما آمده که اول لوله فروخته شود و بعد پول به ما پرداخت شود؟ این جدا است و آن هم جدا.

وی درباره بازی این هفته استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس, خاطرنشان کرد: احتمال اینکه در این بازی شرکت نکنیم خیلی زیاد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)