پرسپولیس نیوز: بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس که قرار است در نیم‌فصل اول به صورت قرضی برای پیکان بازی کند، تاکید کرد که پرسپولیس می‌تواند برای سومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

مهدی شیری در مورد آخرین وضعیتش در تیم پیکان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و باانگیزه زیاد تمرین می‌کنم تا آماده فصل جدید لیگ برتر شوم. به‌هر حال شرایط پرسپولیس طوری بود که نتوانستم از ابتدای لیگ برای این تیم بازی کنم و فعلاً به صورت قرضی در پیکان هستم، اما به هیچ وجه برای این تیم کم نمی‌گذارم و می‌خواهم بهترین عملکرد را در پیکان داشته باشم. مهم این است که در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشته باشم تا در بهترین شرایط به پرسپولیس بروم.

وی با اشاره به تغییراتی که در پیکان صورت گرفته است، تصریح کرد: پیکان امسال هم تیم خوبی خواهد داشت. این درست که چند بازیکن خوب و تأثیرگذار را از دست دادیم، ولی کادر فنی چند بازیکن باکیفیت را به تیم اضافه کرد و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. سال گذشته هم تا آستانه کسب سهمیه پیش رفتیم، اما در برخی بازی‌ها بدشانسی آوردیم و به هدف‌مان نرسیدیم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پیکان در هفدهمین دوره لیگ برتر همچنین در مورد شرایط پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس هم وضعیت خوبی دارد. با اینکه چند بازیکن جدا شده‌اند، اما اعتقاد من این است که پرسپولیس می‌تواند در فصل جدید لیگ برتر قهرمان شود و در این زمینه هت‌تریک کند. پرسپولیس همین الان هم بازیکنان خوبی دارد و با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم‌فصل دوم، قدرت فنی این تیم بیشتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)