پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزی که کالدرون برای ما صحبت کرد از جاه‌طلبی‌هایش به ما گفت و از ما خواست تا برای رسیدن به موفقیت‌های زیاد تلاش کنیم.

مهدی شیری در خصوص دعوت به تیم ملی، تمرینات پرسپولیس و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

برای شروع مصاحبه از دعوتت به تیم ملی صحبت کن.

خیلی خوشحالم که به تیم ملی کشورم دعوت شدم و فکر می‌کنم یک فضای جدید را تجربه خواهم کرد. امیدوارم با عملکرد خوبی که از خود نشان می‌دهم بتوانم جایگاه خوبی در تیم ملی داشته باشم. با حضور ویلموتس در تیم ملی فکر می‌کنم همه بازیکنان شانس دعوت به تیم ملی را دارند و خودم هم خیلی خوشحالم که بعد از دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حالا به تیم ملی دعوت شده‌ام.

 اردوی تیم ملی از چه زمانی آغاز می‌شود؟

اگر برنامه تغییر نکند قرار است جمعه خودمان را به مربیان تیم ملی معرفی کنیم. همه بازیکنان آرزو دارند که روزی شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشند و من هم واقعا خوشحالم که این موقعیت برایم به دست آمد. دوست دارم با همه توان بجنگم تا جایگاهم را در تیم ملی به دست بیاورم.

 حتما می‌دانی که در پستی که تو بازی می‌کنی، رقبای خیلی سرسختی داری.

بله، کاملا در جریان هستم و می‌دانم که رقبای سختی دارم که همگی از بهترین‌های فوتبال ایران هستند. من برای هر رقابتی آماده هستم و می‌خواهم تلاش کنم تا نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم.

 لیست تیم ملی که اخیرا اعلام شده با انتقادها و حمایت‌هایی روبه‌رو بود و برخی معتقد بودند که بازیکنان دعوت‌شده، بازیکنان اصلی تیم ملی نیستند. نظر خودت در این باره چیست؟

باید بی‌تعارف بگویم که تغییر دیدگاه به تیم ملی بزرگ‌ترین فاکتوری است که به وجود آمده و همه بازیکنان می‌دانند که با حضور آقای ویلموتس شانس دعوت به تیم ملی را دارند. مطمئنا برای مربیان تیم ملی فرق نمی‌کند که چه کسی در چه تیمی بازی می‌کند و آنها آماده‌ترین بازیکنان را دعوت می‌کنند.

 به پرسپولیس برسیم. شرایط این تیم را چطور می‌بینی؟

ما کار سختی داریم اما خوشبختانه شرایط خوب است و با آقای کالدرون فضای جدیدی را تجربه می‌کنیم. آقای کالدرون در جام جهانی بازی کرده و بسیار شناخته‌شده است و ما هم سعی می‌کنیم با او تلاش کنیم تا موفقیت‌هایمان ادامه داشته باشد.

 انتظارت از پرسپولیس بالاست و این درحالی است که با تغییر کادر فنی کار سخت‌تر هم می‌شود.

قهرمان شدن آسان است، اما قهرمان ماندن واقعا کار سختی است. پرسپولیس سه سال متوالی قهرمان شده و انتظارات از این تیم بسیار بالاست. این در حالی است که ما بازی‌های بسیار سختی هم داریم و کار از همیشه سخت‌تر است. خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم و از کادر فنی بادانشی هم بهره می‌بریم. بازیکنان ما همگی باتجربه و از بهترین‌ها هستند.

 فکر می‌کنی با تفکر آرژانتینی کالدرون چقدر می‌توانید موفق باشید؟

به نظر من با حضور مربیان جدید تفکر جدیدی به پرسپولیس اضافه شده و این مسئله می‌تواند با تلفیق تجربیات گذشته به ما کمک کند تا عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

 از کالدرون چقدر شناخت داری؟

من در حدی که در رسانه‌ها از او نام برده می‌شد، از کالدرون شناخت داشتم اما از روزی که به پرسپولیس آمد او را به خوبی شناختم و می‌دانم که چقدر جاه‌طلب است و موفقیت را دوست دارد. او برای ما از جاه‌طلبی‌اش صحبت کرد و از اینکه می‌خواهد روزهای خوبی را با پرسپولیس تجربه کند.

 آمادگی بدنی بالای کالدرون باعث تعجب شما نشده؟

واقعا برای ما عجیب است که او در این سن و سال چقدر آماده است و چطور پابه‌پای بازیکنان تمرین می‌کند. این مسائل نشان می‌دهد که او چه افکار و زندگی سالمی دارد که توانسته این‌طور کار کند و سالم بماند.

 قرار است ملی‌پوشان پرسپولیس هفته آینده به اردو اضافه شوند. فکر می‌کنی این اردو چقدر می‌تواند به پرسپولیس برای آماده‌سازی بیشتر کمک کند؟

قطعا این اردو به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد. ما هم قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بعد از بازی با تیم امید به ترکیه برویم تا به اردوی پرسپولیس ملحق شویم. امیدوارم که این اردو بتواند به پرسپولیس کمک زیادی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)