پرسپولیس نیوز: در جلسه مالک باشگاه نفت تهران و بازیکنان این تیم صحبت‌های عجیبی مطرح شد.

حمیدرضا جهانیان برای اینکه به اعتصاب بازیکنان نفت تهران پایان دهد از آنها خواست ساعت ۱۲ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تهرانسر حاضر باشند تا صحبت‌هایی را با آنها داشته باشد. نکته قابل توجه اینکه او ساعت ۱۴ خودش را به ورزشگاه رساند و زمانی که به آنجا رسید نیمی از بازیکنان ورزشگاه را ترک کرده بودند.

جهانیان در جلسه با بازیکنان مانده در محل تمرین از آنها خواست مشکلات تیم را درک کرده و با شرایط بسازند تا در آینده همه چیز درست شود. او همچنین مدعی شد عده‌ای با او در افتاده‌اند تا باشگاه نفت را از وی بگیرند!

مالک باشگاه نفت در بخش دیگری از حرف‌هایش از بازیکنان خواست در مصاحبه‌های خود هرگز نگویند مشکلات زیادی داریم چرا که با این حرف‌ها بهانه دست برخی افراد می‌دهند از این‌رو بهتر است بگویند شرایط تیم مناسب است.

نفتی‌های حاضر وقتی صحبت‌های جهانیان را شنیدند به وی گفتند؛ دیگر تحمل شرایط تیم را ندارند و تا زمانی که وضعیت همین باشد حاضر به شرکت در تمرینات نخواهند شد. جهانیان هم وقتی دید حرف‌هایش بین بازیکنان خریدار ندارد به آنها اعلام کرد؛ هر کس از فردا به تمرینات بیاید و هر فردی هم نیامد به خودش مربوط است.

در پایان تمرین نیز هاشم بیک‌زاده، محسن بنگر، محمد نصرتی و عزت‌کرامت در ورزشگاه تهرانسر جلسه گذاشتند تا در مورد حضورشان در تمرینات یا ادامه اعتصاب به نتیجه برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)