پرسپولیس نیوز: طارمی از عملکرد خود در لیگ ستارگان قطر راضی است و تاکید کرد که فصل بعد هم در الغرافه می‌ماند.

مهدی طارمی در فصل جابجایی زمستانی بود که به الغرافه قطر پیوست و توانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. طارمی در گفت و گویی که با استاد الدوحه داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. او درباره وضعیت خود در الغرافه گفت: قبل از پیوستن به الغرافه این تیم را به خوبی می‌شناختم و می‌دانستم که از بهترین تیم های قطر است. خوشحالم که در الغرافه بازی می‌کنم و امیدوارم که بتوانم با این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهم.

او درباره ماندن و یا جدایی خود از الغرافه گفت: قرارداد من یک سال و نیم است و اگر باشگاه بخواهد من فصل بعد هم به بازی کردم در الغرافه ادامه خواهم داد.

طارمی درباره عملکرد خود گفت: خوشبختانه عملکرد خوبی در الغرافه داشته‌ام و توانسته‌ام در ۱۴ بازی ۹ گل به ثمر برسانم و چهار پاس گل هم بدهم. فصل بعد برای قهرمانی در لیگ ستارگان قطر تلاش خواهیم کرد.

او درباره آسیب دیدگی اش گفت: بر اساس گزارش پزشکان بعد از دیدار برابر الاهلی دچار کشیدگی عضله شدم. در اردوی تیم ملی ایران هم تنها یک نصف مسابقه بازی کردم. خوشبختانه الان وضعیتم خوب است و مشکلی ندارم.

طارمی درباره هماهنگی بالایی که با اسنایدر دارد گفت: اسنایدر بازیکن بزرگی است و همه او را می شناسند. خیلی سریع با این بازیکن بزرگ هماهنگ شده ام و این به خاطر این است که تیم الغرافه مثل یک خانواده است و بازیکنان رابطه خوبی با هم دارند. من رابطه بسیار خوبی با همه بازیکنان و مدیران الغرافه دارم.

طارمی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم. با وجود آنکه اسپانیا و پرتغال شانس اصلی صعود به دور بعد هستند اما هدف اصلی ما صعود به دور بعد است. البته تیم ملی مراکش هم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان شاخصی دارد.

بهترین گلزن دو فصل اخیر لیگ ایران در پایان سخنان خود گفت: هواداران الغرافه را با توجه به شناختی که از آنها دارم هواداران خوب و با محبتی هستند. امیدوارم که آنها را در جام امیر قطر ببینم و آنها مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند. به همه آنها قول می دهم که برای موفقیت الغرافه همه تلاشم را به کار می گیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)