پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان رویارویی احتمالی این تیم با روسیه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را یک افسانه واقعی می‌داند.

امیررضا عابدزاده درباره نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر مراکش در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ اظهار داشت: زمان زیادی تا بازی با مراکش باقی نمانده است. هر چند هوا دچار تنش شده و هیجان کمی وجود دارد، اما هیچ‌کدام از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تحت فشار نیستند. بازی در ورزشگاه فوق‌العاده سن پترزبورگ برگزار می‌شود و به بازیکنان هیجانی برای حرکت رو به جلو می‌دهد. ما گام به گام آماده بازی با مراکش می‌شویم و نتیجه آن با توجه به شرایط مختلفی که داریم، برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است. ما سعی می‌کنیم بهترین نمایش خود را ارائه کنیم و پیروز شویم. این پیروزی ایمان به آینده و شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به ما می‌دهد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: احتمال رویارویی تیم‌های ملی روسیه و ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار کم است، اما به نظرم می‌تواند یک افسانه واقعی و دکوراسیون رقابت‌ها باشد. روسیه دارای تیم خوبی است که دروازه‌بانی چون ایگور آکینفیف دارد، اما ما هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌اند. بنابراین رویارویی روسیه و ایران می‌تواند خوب باشد و برای برنده بازی باعث حس دلپذیری دیگری در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌شود. البته پیش‌بینی نمی‌کنم. بیاییم منتظر نخستین بازی باشیم و پس از آن می‌توانیم رؤیاپردازی کنیم.

عابدزاده در خاتمه با دو ملی‌پوش ایرانی شاغل در لیگ برتر روسیه شوخی کرد و گفت: پیش از سفر به روسیه با سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی صحبت کردم. آنها به من گفتند وقتی که هوا در روسیه به ۱۰- درجه می‌رسید باید فوتبال بازی می‌کردند. من شجاعت آنها را تحسین می‌کنم. به همین خاطر مدال قهرمانی جام جهانی را می‌توانیم به آزمون و عزت‌اللهی تقدیم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)