پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در پنج بازی اخیر خود در جام حذفی گلی دریافت نکرده و حالا این آمار به ۲۹۷ روز یا به عبارتی دیگر به ۵۵۸ دقیقه رسیده است.

پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم شهرداری ماهشهر رفت و موفق شد با ۲ گل علی علیپور به برتری برسد و به عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

سرخپوشان تهرانی بعد از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان، در این مرحله با ۲ گل از سد تیم دسته دومی گذشت تا با چهار گل زده و صفر گل خورده راهی دور ماقبل پایانی شود. سرخپوشان تهرانی در هشت بازی آخر خود در جام حذفی به برتری رسیده‌اند و حالا در پنج دیدار انتهایی دروازه‌شان نیز باز نشده است. آنها آخرین بار در دقیقه ۱۲ بازی یک چهارم نهایی فصل قبل جام حذفی از شهر خودرو در تهران گل خوردند.

بعد از آن اما پرسپولیس در برابر سپاهان و داماش در آن فصل و سه دیدار این فصل گلی دریافت نکرده است. ۲۹۷ روز از آخرین گلی که پرسپولیس در جام حذفی دریافت کرده می‌گذرد و آنها با احتساب بازی با سپاهان که به وقت اضافه کشیده شد، ۵۵۸ دقیقه است که در این مسابقات گلی نخورده‌اند.

شاگردان کالدرون به جز باخت به نفت مسجد سلیمان، در دیدار برابر فولاد، صنعت نفت(۲بار) و شهرداری ماهشهر به برتری رسیده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)