پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت: ما زمانی بازی را بردیم که فحاشی در ورزشگاه آغاز شد.

امید عالیشاه پس از برتری پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در مورد حواشی به وجود آمده اظهار داشت: از دقیقه یک به من فحاشی کردند نه هوادار بودند نه هوادار نما، هر زمانی که می‌خواستم کرنر بزنم به من فحش ناموس می‌دادند.

بازیکن پرسپولیس در مورد ایکه آن شوت را عمدا به سمت تماشاگران زدی یا اتفاق دیگری افتاد، گفت: آن لحظه سرعتم زیاد بود و حالا اینکه فاصله فنس با زمین کم است به من ارتباطی ندارد چون در آزادی اینطور نیست.

عالیشاه تاکید کرد: ما زمانی بازی را بردیم که تماشاگران ماشین‌سازی فحاشی را آغاز کردند.

متاسفانه امروز جو بدی علیه من در آنجا وجود داشت از همان دقیقه یک بازی به من بدترین فحش‌ها را داده و به ناموسم توهین می‌کردند. چند بار سمت هواداران رفته و دست روی قلبم گذاشتم تا بلکه آنها به شعار‌هایشان ادامه ندهند اما فایده‌ای نداشت. نمی‌دانم خانواده‌ام چه گناهی کرده‌اند که باید فحش بشنوند. فوتبال ارزش این چیزها را ندارد.

وی یادآور شد: برای مردم آذربایجان احترام زیادی قائل هستم و اعتقادم این است افرادی که در ورزشگاه چنین الفاظی را به کار می‌برند تماشاگرنما هستند. من خودم آنجا بودم و از مردم آذربایجان جزء خوبی چیزی ندیدم و همان موقع که از اینجا رفتم یکسری‌ها خط دادند تا برخی افراد علیه من فحاشی کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: این برد برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم که ادامه داشته باشد. اعتقاد من این است که ما امروز یک گل دیگر هم ما به ماشین‌سازی زدیم که آفساید نبود و در تصاویر تلویزیونی مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)