بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پدیده گفت: حضور علی دایی به عنوان سرمربی سایپا دلیل اصلی حضورم در این تیم شد.

معین عباسیان در خصوص اینکه آیا با باشگاه سایپا برای فصل آیئده به توافق رسیده، اظهار داشت: بله با این باشگاه به توافق رسیدم و در نهایت با همه پیشنهاد‌هایی که داشتم تصمیم به انتخاب این باشگاه گرفتم.

وی افزود: نظر من این بود که از بین پیشنهاداتی که داشتم اولویت خود را با تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های آسیا هستند بگذارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم باشگاه سایپا که یکی از بهترین باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات و دیگر مسائل اینچنینی است را انتخاب کنم.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد بحث پیشنهادات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه چه شد که به این دو تیم نرفت، تصریح کرد: بحث حضورم در تیم پرسپولیس خیلی جدی نبود. در مورد پیشنهاد استقلال هم باید بگویم که تا یک جا‌هایی پیش رفتیم، اما به هر حال شرایط فراهم نشد که با این باشگاه قرارداد ببندم. امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشم که سایپا را انتخاب کردم.

عباسیان در پاسخ به این سوال که آیا حضور علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا باعث حضور او در باشگاه شده یا خیر، خاطرنشان کرد: صد درصد دایی باعث حضورم در سایپا شده است. اولین چیزی که باعث شد تا من به پیشنهاد سایپا پاسخ مثبت دهم حضور دایی در سایپا بود. البته مجموعه سایپا هم در انتخاب من بی تاثیر نبود و باشگاه سایپا هم به دلیل اینکه حرفه‌ای بود، انتخابش کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)