پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات گفت: برای کنترل خط حمله پرسپولیس برنامه خواهیم داشت و از هواداران می‌خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

عبدالعزیز العنبری سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات در کنفرنس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: تیم پرسپولیس را به خوبی می‌شناسیم و آنها را در چند جلسه آنالیز کرده‌ایم. انتظار بازی سختی داریم.

وی افزود: آنها بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارند و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. این جام به تجربه بازیکنان ما اضافه می‌کند و امیدواریم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی شارجه تصریح کرد: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است. برای کنترل خط حمله پرسپولیس نیز برنامه خواهیم داشت و از هواداران می‌خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

العنبری در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا هدف ما صعود از این گروه است. می‌دانیم که کار سختی است و تیم‌های قدرتمندی در این گروه هستند اما تلاشمان را می‌کنیم و با حمایت هواداران می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرنگاری از العنبری پرسید، مربی ایرانی گفت کایو و مندس را کنترل می‌کنیم، نظر شما چیست؟ سرمربی شارجه هم پاسخ داد: قطعا هر تیمی برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت. ما یک استراتژی جدید خواهیم داشت هرچند می‌دانیم که حریف ما پرسپولیس و یک تیم قوی است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

سرمربی شارجه عنوان کرد: من دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الدحیل و استقلال را دیده‌ام. آنها خیلی خوب حمله می‌کنند و برای این کار مهره‌های قدرتمندی دارند. تلاش می‌کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

مندس: بازی با پرسپولیس در سرنوشت گروه موثر است
بازیکن تیم فوتبال الشارجه امارات گفت: فردا بازی مهمی داریم که به نظر من می‌تواند خیلی در تعیین سرنوشت گروه موثر باشد.

رایان مندس، بازیکن تیم فوتبال الشارجه امارات در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: فردا بازی مهمی داریم که به نظر من می‌تواند خیلی در تعیین سرنوشت گروه موثر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که شما قبلا تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشته‌اید، گفت: هدف ما در تیم این است که از مرحله گروهی صعود کنیم و به عنوان یک تیم، همه تلاشمان را می‌کنیم. می‌دانیم که در بازی اول خوب نبودیم و سعی می‌کنیم این بار بهتر باشیم. این بازی‌ها برای ما جدید است ولی سعی می‌کنیم از بازی بعدی بهترین نتایج را بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)