پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶سال ایران گفت: ازنظرم در بخش دفاعی با انجام چند بازی دیگر به حداقل اشتباهات خواهیم رسید.

حسین عبدی درباره ۲ بازی درون اردویی مقابل تیم رده سنی امید عقاب گفت: هدفمان از برگزاری این بازی این بود که بازی قوی‌تری را نسبت به شرایط سنی بازیکنانمان داشته باشیم و در بازیهای درون اردویی آتی هم همین رویه را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی، کارهای تیمی را از حالت دفاعی آغاز کردیم و هدفمان از دو بازی مقابل تیم عقاب محک خوردن بازیکنان بود و با توجه به نتایج رقم خورده، خوشبختانه هر دو تیمی که در قالب تیم نوجوانان در اردو داریم، عملکرد خیلی خوبی از خودشان نشان دادند. در بازی اول که گلی دریافت نکردیم و در بازی دوم هم در واقع بازیکن خودمان روی یک اتفاق یک پنالتی به تیم حریف داد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود: بازیکنانمان در هر دو مسابقه روند خوبی داشتند و اکثر بازیکنان حدود ۶۰ – ۷۰ درصد از حالت های دفاعی که از آنها خواستم را انجام دادند. ازنظرم با انجام چند بازی دیگر به حداقل اشتباهات خواهیم رسید.

وی در پایان با اشاره با دیگر بازیهای درون اردویی درنظر گرفته شده برای تیم نوجوانان گفت: تا پیش از اعزام به تورنمنت چین احتمالا ۳ بازی دیگر داشته باشیم، این بازیها سنگین و البته لازم است. امیدوارم با قطعی شدن این بازیها ، بازیکنان بتوانند خودشان را با شرایط سنگین تطبیق بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)