پرسپولیس نیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین رده‌بندی فیفا در سال ۲۰۲۰، همچنان در رده دوم آسیا و سی‌وسوم جهان جای خواهد داشت.

در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه ۲۰ فوریه (اول اسفند) قرار است اولین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان در سال ۲۰۲۰ را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود، جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان را پیش‌بینی کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۱۴۸۸ امتیاز همچنان در رده سی‌وسوم جهان و دوم آسیا بوده و تغییری در جایگاهش به وجود نمی‌آید.

جایگاه پنج تیم برتر آسیایی نیز نسبت به آخرین رده‌بندی هیچگونه تغییری نخواهد کرد. در قاره آسیا ژاپن با ۱۵۰۲ امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و در رده بیست‌وهشتم جهان جای دارد. پس از ایران هم، کره‌جنوبی با ۱۴۶۱ امتیاز (رده ۴۰ جهان)، استرالیا با ۱۴۵۷ امتیاز (رده ۴۲ جهان) و قطر با ۱۳۹۶ امتیاز (رده ۵۵ جهان) به‌ترتیب رده‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

جایگاه ۱۰ تیم برتر جهان هم دستخوش تغییر نخواهد شد و تیم‌های بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلیس، اروگوئه، کرواسی، پرتغال، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا به‌ ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)