مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایطی که همه چیز در باشگاه عالی پیش ‌می‌رود باید مراقب اظهارنظر‌های‌مان باشیم.

ایرج عرب در مورد صحبت‌های اخیر جعفر کاشانی مبنی بر اینکه موفقیت‌های اخیر پرسپولیس حاصل تلاش تمام مجموعه این تیم بود و نه صرفاً حضور برانکو که این ادعای او با واکنش‌های تندی از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس همراه شد، گفت: به نظر می‌آید برداشتی اشتباه از صحبت‌‌های ایشان شده است. در واقع منظور آقای کاشانی این بوده که هر فرد یا گروهی در باشگاه نقش خودشان را برعهده دارند. قطعاً نقش آقای برانکو در پرسپولیس بسیار ویژه است. اگرچه من اعتقاد دارم هر فردی که در باشگاه پرسپولیس مسئولیت دارد، نقش او ویژه است. مقایسه‌ای برخورد کردن با نقش‌ها کار قشنگی نیست. به طور مثال اینکه پرسیده شود نقش پدر در خانواده مهم‌تر است یا نقش مادر، قطعاً سؤال قشنگی نیست، چرا که هر یک مسئولیت بزرگی را در خانواده بر دوش می‌کشند.

وی در این باره افزود: مطمئناً کسی نمی‌تواند نقش آقای برانکو را در تیم ایفا کند، چرا که ایشان سرمربی تیم است. او فردی حرفه‌ای، کاربلد، با دانش و تجارب بسیار گران‌بهاست که در کارش برنامه و سناریوی مشخصی دارد. بازیکنان هم نقش خودشان را در تیم ایفا می‌کنند. به نظر من نباید نقش‌ها را با هم قاطی کرد، چرا که هیچ‌کس نمی‌تواند نقش بازیکنان را در زمین ایفا کند و منِ مدیرعامل نمی‌توانم در زمین رفته و بازی کنم، بلکه وظایف دیگری بر دوش من است. یا برعکس بازیکن نمی‌تواند نقش مدیرعامل را در باشگاه برعهده بگیرد. پس هر فردی در باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد و هر یک از مسئولیت‌ها ویژگی خودشان را دارند و هیچ‌کس نمی‌تواند نقش دیگری در تیم ایفا کند. به عقیده من همه‌ی افرادی که در مجموعه پرسپولیس فعالیت می‌کنند از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم کوتاهی نمی‌کنند. امروز که من با شما صحبت می‌کنم تیم خوشبختانه توانسته در لیگ قهرمانان آسیا در کورس صعود باشد و در لیگ برتر با پنج امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول صدرنشین هستیم. در جام حذفی نیز در مرحله نیمه نهایی قرار داریم و راه زیادی برای قهرمانی نمانده است. با توجه به این مسئله امروز روز اتحاد است، روز اتحاد بین بازیکنان، کادر فنی، هیئت مدیره، هواداران و عوامل باشگاه است. در شرایطی که همه چیز عالی پیش می‌رود همه باید مراقب اظهارنظرها‌ی‌مان باشیم و طوری عمل کنیم که خدشه‌ای به تیم وارد نشود.

عرب با بیان اینکه همیشه در مصاحبه‌هایش سعی می‌کند آرامش را از تیم دور نکند، تصریح کرد: اعتقاد من این است که در یک فضای مثبت می‌شود موفق بود و نه فضای منفی. هیچ‌کدام نباید مقابل هم باشیم بلکه همه در یک قایق سواریم و همزمان پارو می‌زنیم تا به مقصد‌مان برسیم. با توجه به اینکه بازی‌ها فشرده است، باید آرام آرام جلو برویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه جدا از مطالبات برانکو، بازیکنان این تیم هم از شرایط مالی خود راضی به نظر نمی‌رسند و اعتقاد دارند دریافتی‌‌های‌شان به ۵۰ درصد نرسیده است، گفت: ما همه‌ی تلاش‌مان را در راستای درآمدزایی برای باشگاه انجام می‌دهیم تا مطالبات بازیکنان و مربیان و بدهی‌ها را پرداخت کنیم، اگرچه بخش عمده‌ای از مطالبات باشگاه هم پرداخت شده است. در مورد پرداختی به بازیکنان هم نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

عرب در پایان ضمن تقدیر از هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: جا دارد در اینجا تشکری هم از هواداران خوب‌مان داشته باشم که در یک روز غیرتعطیل حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی داشتند و مثل همیشه به بهترین شکل بازیکنان و کادر فنی را حمایت کردند. ان‌شاءالله که بتوانیم با موفقیت‌های بیشتر محبت‌‌های آنها را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)