پرسپولیس نیوز : ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که پول برانکو ایوانکوویچ آماده شده و از او خواسته‌اند برای دریافت مطالباتش به باشگاه بیاید.

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوع جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و درخواست او برای فسخ قرارداد اظهار داشت: همانطور که قبلاً هم گفته‌ایم، آقای برانکو نامه‌ای داده بود که ما تا روز سه‌شنبه مطالبات او و پیش پرداخت فصل آینده را بدهیم. این مبلغ تهیه و ارز آماده شده و در دو نامه به او گفته‌ایم که به باشگاه بیاید و پول خود را دریافت کند.

وی افزود: باشگاه همچنان روی پرداخت پول برانکو و ماندن او تأکید دارد. ما فقط به برانکو فکر می‌کنیم و همیشه هم گفته‌ایم به جز او به هیچ گزینه دیگری نه فکر می‌کنیم و نه فکر خواهیم کرد. به برانکو اعلام شده به باشگاه بیاید و پول خودش و دستیارانش از جمله مطالبات و پیش پرداخت فصل آینده را دریافت کند. همین الان این پول قابل پرداخت است و فقط برای اطمینان بیشتر دوشنبه صبح را اعلام کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا نامه فسخ قرارداد از سوی برانکو به باشگاه رسیده است یا نه، گفت: نامه‌ای از آقای برانکو به دست ما رسیده که ما هم از او تشکر کردیم و گفته‌ایم شما با ما قرارداد دارید. از او بابت خدمات زیادی که برای باشگاه داشته، تشکر کرده‌ایم و باشگاه همچنان طبق قرارداد خواستار ادامه همکاری است و در پاسخ گفته‌ایم برای دریافت مطالباتش به باشگاه بیاید.

عرب در واکنش به این سؤال که مبلغ مطالبات برانکو چه میزان بوده است، اظهار داشت: تمام بدهی که او در نامه آورده بود و پیش پرداخت بر اساس آنچه درخواست کرده بودند، تهیه شده است. با این حال حرفه‌ای نیست که عددی را بگوییم و خود برانکو و ما آن را می‌دانیم.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است پاسخ باشگاه پرسپولیس به درخواست برانکو برای فسخ قرارداد با واکنش مثبت سرمربی کروات سرخپوشان همراه شود، گفت: قطعاً امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. ما قرارداد رسمی با برانکو داریم و اعلام کردیم که این قرارداد پابرجاست و فسخ را نمی‌پذیریم. او به ما تا ۱۸ ژوئن مهلت داده بود که ما دو روز جلوتر این کار را کرده‌ایم و مبلغی که می‌خواسته، آماده شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره توافق برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان تصریح کرد: ما این خبرها را نمی‌شنویم، چون رسمیت ندارد. ما توجهی به موضوعات غیر رسمی نداریم. موضوع رسمی آخرین نامه‌ای است که وکیل آقای برانکو به ما ارسال کرده بود و تا ۱۸ ژوئن برای پرداخت مطالبات مهلت داد که ما هم دو روز جلوتر این مبلغ را آماده کرده‌ایم.

عرب در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا بندی در قرارداد برانکو وجود دارد که به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند، گفت: خیر، هیچ بندی در این خصوص وجود ندارد.

وی در واکنش به این مسئله که در قوانین فیفا نیز بندی وجود دارد که اگر بازیکن یا مربی دو ماه پول خود را دریافت نکنند، می‌توانند فسخ قرارداد کرده و از باشگاه مربوطه جدا شوند، اظهار داشت: این برای زمانی است که آخرین نامه وکیل آقای برانکو به باشگاه نمی‌رسید. این نامه یعنی گذشته حساب نمی‌شود و ما تا ۱۸ ژوئن فرصت می‌دهیم تا باشگاه پول را تهیه کند که با این شرایط آن بند فیفا نیز اعتباری ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا وکیل او یا خودش برای دریافت پول به باشگاه خواهند آمد یا نه، گفت: اعلام کرده‌ایم ایشان بیاید.

عرب در مورد اینکه برانکو چه زمانی به ایران می‌آید، خاطرنشان کرد: ما طبق برنامه قبلی برای ۵ تیرماه بلیت برگشت او به ایران را گرفته‌ایم تا به تهران بازگردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)