پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان با نظر برانکو ایوانکوویچ در لیست فروش قرار گرفت.

ایرج عرب در مورد واکنش منفی هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی در قبال تصمیم این باشگاه مبنی بر در لیست فروش قرار گرفتن گادوین منشا، اظهار داشت: این تصمیم باشگاه نیست، بلکه تصمیم آقای برانکوست. او سرمربی پرسپولیس است و تصمیم می‌گیرد که چه اتفاقی در تیمش رخ دهد. ایشان اعلام کرده منشا ۱۵۰۰ دقیقه است گل نزده و من می‌خواهم بازیکنی را بیاورم که گل بزند. برانکو همچنین خواسته است هر پیشنهاد خوبی برای منشا آمد، او را بفروشیم.

وی در واکنش به این پرسش که «آیا بهتر نبود باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه اعلام کند منشا در لیست مازاد است با تیم‌های خواهانش وارد مذاکره می‌شد؟»، یادآور شد: وقتی منشا اجازه حضور در تمرین تیم را نداشت و همراه تیم به اردوی قطر هم نمی‌رفت طبیعی بود که همه باخبر شوند. این موضوعی بود که نمی‌شد آن را پنهان کرد. هواداران باید در این مورد صبور باشند و باشگاه هم باید بتواند تصمیم‌گیری‌های خودش را داشته باشد. اگر صبر نباشد، کاری انجام نمی‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با رفتن گادوین منشا به بهانه عدم گلزنی حالا همه از جانشین وی انتظار گلزنی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: بله، همین‌طور است. از این رو باید در جذب مهاجم خارجی دقت زیادی به خرج داده شود.

عرب در رابطه با این موضوع که برانکو خواهان جذب مهاجمی از کرواسی شده و قرار است او در اردوی قطر به جمع سرخپوشان اضافه شود، عنوان کرد: در این مورد هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم و در حال فکر و بررسی دو گزینه برانکو هستیم.

وی همچنین درباره جدایی دو بازیکن جوان پرسپولیس به نام‌های شاهین عباسیان و احمد بهاروند از این تیم نیز گفت: برانکو روز گذشته (پنجشنبه) به ما اعلام کرد که دو بازیکن را در لیست فروش قرار دهیم و ما هم منتظر پیشنهاد باشگاه‌ها برای خرید این نفرات جوان هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «چه باشگاه‌هایی خواهان گادوین منشا شده‌اند؟»، اضافه کرد: دو سه تیم خواهان جذب منشا شده‌اند که پیشنهاد خود را از قبل ارائه کرده‌اند. ما منتظر بودیم تا برانکو تصمیم آخر را در مورد منشا بگیرد که روز گذشته این اتفاق رخ داد و از این پس با تیم‌های خواهان منشا مذاکره می‌کنیم و اگر پیشنهاد خوبی به دست‌مان برسد، او را می‌فروشیم. به‌هرحال قرارداد مالی منشا سنگین است و باشگاهی که او را بخواهد باید پولش را بدهد، در غیر این‌صورت او نمی‌فروشیم.

عرب در واکنش به این پرسش که «اگر باشگاه استقلال تمایل به خرید منشا نشان دهد، آیا باشگاه پرسپولیس حاضر به فروش او خواهد بود یا نه؟»، گفت: فعلاً که چنین پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال مطرح نشده است. اگر مطرح شد، آن وقت به پیشنهادشان فکر خواهیم کرد.

وی در پایان راجع به مسائل مختلفی که در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عنوان می‌شود، افزود: این بحث‌ها بیشتر پیرامون پولی است که قرار بوده از AFC به دست‌مان برسد که خوشبختانه بخش عمده‌ای از این کار انجام شده و قرار است این پول که به یوروست به دست‌مان برسد. ظرف روز‌های آینده حتماً این اتفاق رخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)