پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر توافق برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان را غیررسمی دانست.

ایرج عرب در گفتگو با خبر ورزشی سیما درباره مهلت دو هفته ای برای پرداخت طلب برانکو گفت: دیروز جلسه ای با آقای برانکو قبل از رفتن ایشان به کرواسی داشتیم و موضوعاتی درخصوص فصل آینده و نقل و انتقالات و بحث مطالبات ایشان مطرح شد.

وی ادامه داد: در بحثی که داشتیم عددی بین ما درباره طلب ایشان قطعی شد و قرار شد باشگاه ظرف چند روز آینده تلاش کند این مبلغ را پرداخت کند. نامه ای که ایشان درباره طلبش ارسال کرده مبلغش مقداری بیشتر از صحبت دیروز بود اما تغییر زیادی در موضوع ایجاد نکرده است. موضوع اصلی باشگاه این است که مطالبات آقای برانکو را پرداخت کند و قطعا موضوع آقای برانکو موضوع اصلی مهم و اساسی باشگاه پرسپولیس است و تمام تلاش هیات مدیره و مجموعه مدیریت باشگاه این است که این اتفاق بیفتد و طلب ایشان پرداخت شود.

وی ادامه داد: ما مقداری اختلاف حساب با شرکت مجری اسپانسر داریم و باید آن را پیگیری کنیم که این اختلاف کم نیست ولی موضوعات دیگری را هم پیگیری می کنیم. ما در کشورمان هرجا رفتیم هواداران حاضر هستند این مبلغ پرداخت شود و می گویند باشگاه چرا از هواداران کمک نمیگیرد و شماره حساب نمی دهیم.

وی درباره مهلت دو هفته ای وکیل برانکو و اعلام باشگاه الاهلی مبنی بر اینکه ۱۰ روز دیگر با برانکو توافق می کند گفت: همین مساله تناقض را نشان می دهد و ما این مسائل را رسمی نمی دانیم. ما چیزی را می پذیریم که رسمیت داشته باشد. وقتی وکیل آقای برانکو حرف از دو هفته میزند و رسانه های عربی از ۱۰ روز می گویند یک تناقض آشکار است و خبری است که در آنجا وجود دارد.

عرب افزود: مشکلات مالی کوچک نیست و بحش مهمی از مشکلات باشگاه ها است و البته طبیعتا مشکلات دیگری هم وجود دارد. ما با تورم ریالی و تورم ارزی مواجه هستیم. زمانی که قرارداد بسته شده با دلار ۴۰۰۰ تومانی بسته شده و این الان معضل اصلی ماست و قرارداد چهار یا پنج برابر شده اما درآمد باشگاه این طور نشده است.

وی درباره حمایت وزیر ورزش گفت: ایشان حمایت کامل را از باشگاه های دولتی تحت پوشش به لحاظ معنوی دارد اما به لحاظ مادی دست ایشان بسته است و اگر پولی داشته باشد برای پرداخت آن مشکل قانونی دارد و مصوبه مجلس برای پرداخت به باشگاه های حرفه ای جلوی ایشان را گرفته است وگرنه اگر مبلغی دست ایشان بود ممکن بود به باشگاه کمک کنند. درآمد اسپانسر ما ریالی و ثابت است اما با تورم ریالی و ارزی مواجه هستیم و هرچقدر در بیاوریم هزینه ها بیشتر است و با مشکلات جدی ما را مواجه می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)