پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تمام مسائل را گذاشتیم برای بعد از بازی با ماشین‌سازی فعلا تمام تمرکزمان روی این بازی است.

ایرج عرب در خصوص اینکه روز گذشته باشگاه پرسپولیس قسمت عمده‌ای از طلب برانکو ایوانکوویچ را به این مربی پرداخت کرد اظهار داشت: بعد از جلساتی که با هیئت مدیره داشتیم کار‌های پرداخت طلب برانکو انجام شد و ما توانستیم ۵۰۰ هزار دلار از طلب برانکو را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با برانکو داشتیم در خصوص روز‌های آخر لیگ صحبت شد. همچنین قرار شد تمام تمرکز باشگاه و تیم روی قهرمانی باشد. ضمن اینکه بخشی از طلب بازیکنان را هم به صورت علی الحساب پرداخت کردیم و در آینده نزدیک باز هم پرداختی خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ۲۰۰ هزار دلار مابقی طلب برانکو چه زمانی پرداخت می‌شود خاطرنشان کرد: فعلا در این خصوص بحثی نداریم، اما مابقی طلب برانکو را هم بدون هیچ مشکلی پرداخت می‌کنیم.

عرب در پاسخ به این سوال که چند بازیکن از پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود گفت: همه بازیکنان با ما قرارداد دارند و مشکلی وجود ندارد.

وی درباره اینکه آیا برانکو روز گذشته فهرست ورود و خروج به او داده تاکید کرد: تمام مسائل را گذاشتیم برای بعد از بازی با ماشین‌سازی فعلا تمام تمرکزمان روی این بازی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در واکنش به این مسئله که آیا قرار است در بازی روز شنبه پرسپولیس و ماشین‌سازی در صورت قهرمانی سرخپوشان مراسم اهدای جام صورت بگیرد، گفت: ما از سازمان لیگ درخواست این مسئله را داشتیم، اما دوستان اعلام کردند بر اساس مقررات نمی‌توانند در آن بازی جام را اهدا کنند.

عرب در مورد اینکه چرا در بازی پرسپولیس و پاختاکور دوباره اشتباهات داوری به ضرر این تیم بود، عنوان کرد: ما در دو بازی گذشته هم که اشتباهات داوری علیه‌مان بود به AFC نامه زدیم و حتی آن‌ها اعلام کردند تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا داوری‌ها بدون مشکل باشد، اما متاسفانه دوباره در بازی برگشت با پاختاکور روی اشتباه داور باختیم.

وی درباره آخرین وضعیت اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: مسئله اسپانسر جدید فعلا موضوعیتی ندارد. تا زمانی که با اسپانسر فعلی قرارداد داریم به کارمان با قدرت ادامه می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)