پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت این باشگاه هیچ پولی برای دریافت رضایت‌نامه ماریو بودیمیر به باشگاه دینامو زاگرب کرواسی نداده است.

ایرج عرب پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل پدیده شهر خودرو اظهار داشت: در ابتدا ایام الله دهه فجر را تبریک می‌گویم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و از بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم. برد شیرینی بود و به صدر رسیدیم.

وی در مورد جدایی منشا از پرسپولیس و پیوستن او به استقلال تصریح کرد: در این مورد برانکو صحبت کرد و دلیل رفتن این بازیکن هم فنی بود. من هم در این مورد حرف زدم و فکر می‌کنم دیگر بحث جدیدی نیست که در مورد آن حرف بزنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه این باشگاه با تسویه حساب با منشا از شکایت‌های بعدی جلوگیری کرده است،‌ گفت: در مورد منشا خود برانکو گفت که او را نمی‌خواهد و به اردوی قطر هم نخواهد رفت. این بازیکن اگر می‌ماند باید روی نیمکت می‌نشست و برای خودش و ما مشکل ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: بحث دیگری هم که پیش می‌آمد این بود که او شکایت می‌کرد و مشکل ایجاد می‌شد. در هر صورت باشگاه تصمیم دیگری گرفت و با یک عدد که هم او راضی بود و هم ما تسویه حساب کردیم و این بازیکن از باشگاه جدا شد.

عرب در مورد بحث تمدید قرارداد برخی از بازیکنان از جمله بشار رسن،‌ خاطر نشان کرد: مشکلی از این بابت نداریم و قراردادهایی که لازم است تمدید شود را تمدید می‌کنیم.

وی درباره معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز یادآور شد: قرار بود هیئت مدیره جدید تا آخر هفته معرفی شود، اما با توجه به تعطیلات کمی به تأخیر افتاد. با این وجود فکر می‌کنم بعد از تعطیلات هیئت مدیره جدید معرفی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد شایعاتی که پیرامون مبلغ رضایت‌نامه ماریو بودیمیر مطرح شده است،‌ گفت: ما هیچ پولی بابت رضایت این بازیکن به باشگاه دیناموزاگرب نداده‌ایم. فکر می‌کنم خود این باشگاه رضایت او را صادر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)