پرسپولیس نیوز: رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌دانم داور ویدیویی بازی پرسپولیس و نفت آبادان چه وظیفه‌ای را قرار است انجام بدهد.

حسین عسگری در مورد انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور ویدیویی مسابقه  پرسپولیس و نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: واقعاً نمی‌دانم داور ویدیویی قرار است چه وظیفه‌ای در این مسابقه انجام دهد و شیوه کمک او به داور چگونه خواهد بود زیرا همانطور که می‌دانید فوتبال یک داور وسط دارد و سایر داوران به عنوان کمک داور محسوب می‌شوند.

عسگری تصریح کرد:‌ من اطلاع دقیقی از وظیفه داور ویدیویی که در این مسابقه علیرضا فغانی است ندارم. فقط می‌دانم بخواهیم VAR را وارد فوتبال ایران کنیم نیاز به تجهیزات کامل است و در بازبینی صحنه‌ها حداکثر باید ۱.۵ دقیقه وقت تلف شود که چنین سیستمی نیاز به تجهیزات بسیار پیشرفته دارد.

رئیس اسبق کمیته داوران با اشاره به اجرای داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی گفت: اگر بخواهیم این سیستم را اجرایی کنیم باید در همه ورزشگاه‌ها و همه مسابقات لیگ برتر چنین شرایطی را داشته باشیم زیرا می‌دانید که این روزها تیم‌ها و مربیان به دنبال بهانه هستند و اگر فقط در یک بازی یا یک ورزشگاه ما داور ویدیویی داشته باشیم تیم‌های دیگر می‌گویند این تیم سفارشی است و چنین و چنان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)