پرسپولیس نیوز: فاکس اسپورت رده‌بندی برترین تیمهای باشگاهی در فوتبال آسیا را منتشر کرد که در آن کاشیمای ژاپن در صدر قرار دارد.

به نقل از فاکس، رقابت های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است و چهره تیمهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای فصل ۲۰۲۰ در حال تکمیل شدن است. در همین رابطه رده بندی تیم های باشگاهی لیگ قهرمانان آسیا بر مبنای اطلاعات Footy Rankings به دست آمده است و بر این اساس تیم کاشیمای ژاپن در صدر تیم های باشگاهی در فوتبال آسیا قرار گرفته است.

در این رده بندی امتیازهای کشور آن باشگاه در ابتدا محاسبه شده و عملکرد ۳ سال اخیر این تیم ها نیز مورد بررسی قرار می گیرد تا یک امتیاز نهایی برای باشگاه لحاظ شود. تیم کاشیمای ژاپن با ۱۰۲.۳۹ امتیاز در این رده بندی بالاتر از الهلال قهرمان فعلی لیگ قهرمانان آسیا در صدر تیم های آسیایی قرار دارد. شانگهای چین نیز در این رده بندی سوم است.

در بین تیم های ایرانی پرسپولیس با ۸۵.۱۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد، استقلال با ۷۳.۶۴ امتیاز در رده دهم است و ذوب آهن با  ۶۷.۶۴ امتیاز در رده یازدهم ایستاده است.

استقلال خوزستان که اکنون در لیگ دسته یک حضور دارد در رده ۳۶ آسیا، تراکتورسازی در رده ۶۰، سایپا در رده ۶۶ و شهرخودرو در رده ۷۳ قرار دارند.

* ۱۰ تیم برتر آسیا در رده بندی باشگاه ها به شرح زیر است:

۱- کاشیمای ژاپن

۲- الهلال عربستان

۳- شانگهای چین

۴- الدحیل قطر

۵- گوانگژوی چین

۶-  پرسپولیس ایران 

۷- اوراواردز ژاپن

۸- الاهلی عربستان

۹- السد قطر

۱۰- استقلال ایران

مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا شنبه با برگزاری دو دیدار ادامه می یابد که در آن استقلال با الکویت و شهرخودرو با الرفاع دیدار خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)