پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ گفت: هیچ دخل و تصرفی در انتخاب بهترین ها نبود و آنها بر اساس رای‎گیری انتخاب شدند.

 سعید فتاحی در خصوص انتخاب برترین ها و انتقاداتی که از این مراسم صورت گرفت، گفت: در تمام دنیا پس از انتخاب بهترین ها حرف و حدیث همیشه وجود دارد و تنها اختصاص به فوتبال کشور ما ندارد. خیلی ها دوست دارند مسی و برخی ها هم مایلند رونالدو بازیکن جهان شود و این در تمام دنیا یک مساله طبیعی است.

وی که با برنامه ورزشگاه صحبت می کرد، گفت: ما فرم هایی را به سرمربیان، مدیران عامل و سردبیران رسانه ها دادیم تا آنها نظرشان را در مورد بهترین ها اعلام کنند اما در این خصوص که نظرات باید منتشر شود به نظرم من چنین چیزی امکان ندارد، مگر اینکه آنها خودشان بخواهند چنین اتفاقی رخ دهد.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی انتخاب ها از قبل مشخص بود، گفت: با این صحبت شما موافق نیستم ولی برخی ها کاملا وضعیت شان معلوم بود به عنوان مثال بیرانوند پس از عملکرد خوبی که در جام جهانی داشت مشخصا بهترین بازیکن می شد و شکی در آن نبود. از هرکس بپرسی بهترین دروازه بان ایران چه کسی است نام بیرانوند بعد از جام جهانی به ذهن او می آید.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ در پاسخ به این سوال که این انتخاب ها مربوط به لیگ برتر بوده و هیچ ربطی به جام جهانی نداشته، گفت: من هم این را می دانم که این انتخابات برای بهترین های لیگ بود اما به دلیل تداخل ارسال فرم ها و بازی های ایران در جام جهانی خیلی ها سه دیدار ایران را هم مدنظر قرار دادند و شاید یکی از دلایل انتخاب بیرانوند به عنوان بهترین دروازه بان همین موضوع بود.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که انتقادات زیادی از مراسم بهترین ها صورت گرفت، گفت: شما می خواهید همه چیز را بزرگ جلوه دهید ولی ما هم بیکار ننشسته ایم و برای سال آینده کارگروه آسیب شناسی درست کرده ایم تا بتوانیم از انتقادها یک راهکار سازنده انتخاب کرده و در سال آینده مراسم را به بهترین وجه برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تنها کسانی می توانند لیست انتخاب های خود را منتشر کنند که کاندیدا بوده اند اما بهتر نیست شما به جای سوال راجع به این مسائل در خصوص فرهنگ سازی هم برنامه ای را تدوین کنید؟ تا به حال شما برای فرهنگ سازی در ورزشگاه پس از انفاقات فینال جام حذفی چه کرده اید؟

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا برنامه را بهترین شکل برگزار کنیم اما در تلاش هستیم تا اگر کمبود و کاستی هایی بوده در سال آینده آن را برطرف و یک برنامه بدون نقص را برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)