پرسپولیس نیوز : بازیکن فصل قبل باشگاه پرسپولیس رسما به تیم اشلانسک وروتسواو لهستان پیوست.

فرشاد احمدزاده امشب (چهارشنبه) قرارداد یک‌ساله‌ای با باشگاه اشلانسک وروتسواو لهستان منعقد کرد. این قرارداد پس از این مدت قابلیت تمدید برای یک سال دیگر نیز خواهد داشت.

داریوش اشتیلکا، مدیر ورزشی باشگه اشلانسک وروتسواو لهستان پس از عقد قرارداد فرشاد احمدزاده گفت: پس از بررسی بازی‌های فرشاد احمدزاده اطمینان داریم که او بازیکن درجه یک است و می‌تواند به تیم‌مان کمک کند. او از چالش‌ها هراسی ندارد و آماده کنار آمدن با فشارها است، زیرا احمدزاده بازی‌های زیادی در حضور ۷۰ هزار تماشاگر انجام داد.

وی افزود: فرشاد احمدزاده با توجه به توانمندی‌های فردی که دارد می‌تواند برای حریفان خطرناک باشد و کیفیت تیمی اشلانسک وروتسواو را بالا ببرد. ما از چنین بازیکن جاه‌طلبی خوشمان آمد که می‌خواهد خود را به درجه بالاتری برساند.

فرشاد احمدزاده پس از عقد قراردادش گفت: خیلی خوشحالم که به تیم اشلانسک وروتسواو پیوستم، زیرا هر بازیکن در ایران دوست دارد زمانی در اروپا بازی کند. معتقدم که در این باشگاه شرایط خوبی برای پیشرفت دارم. می خواهم به تیم اشلانسک وروتسواو کمک کنم و گل بزنم. پاس گل بدهم و بهترین نتایج را به دست آوریم.

بازیکن جدید ایرانی تیم اشلانسک وروتسواو همانند دوره حضورش در پرسپولیس در تیم لهستانی نیز پیراهن شماره ۱۰ را برتن خواهد داشت.

مراسم رسمی معرفی فرشاد احمدزاده به هواداران تیم اشلانسک وروتسواو روز جمعه صورت می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)