پرسپولیس نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: در دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران قرمزپوش پایتخت قرار می‌گیرد.

عباس دراهکی در شهرستان جم، با اشاره به دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: همه چیز برای برگزاری این مسابقه در شهرستان جم فراهم شده و ورزشگاه تختی نیز مشکلی ندارد و آماده میزبانی از این رقابت حساس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم افزود: بلیط فروشی این مسابقه از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌شود و هواداران با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

وی بیان کرد: فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت و از بعد از پر شدن جایگاه هواداران پرسپولیس دیگر امکان خرید بلیط توسط آن‌ها وجود نخواهد داشت.

دراهکی از رفع مشکل نبود هتل در جم خبر داد و گفت: هتل جم قبل از دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی افتتاح می‌شود و تیم‌های لیگ برتری دیگر مجبور نیستند در عسلویه اسکان یابند و با افتتاح این هتل که احتمالا توسط پرسپولیسی‌ها انجام می‌شود تیم‌های لیگ برتری در شهر جم اسکان می‌یابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)