پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس خواهش می‌کنم که دیگر در مورد طارمی صحبت نکنند، چون تیم برانکو دیگر نیازی به این بازیکن ندارد.

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبالپرسپولیس اظهارداشت: به هر حال برانکو باید با همین نفرات به کارش ادامه دهد و چاره‌ای جز این کار ندارد. امیدوارم با رسیدن محرومان و مصدومان پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کند و السد را هم شکست دهد.

وی افزود: احتمالا شاهد تغییراتی در ترکیب پرسپولیس مقابل السد باشیم و نعمتی دیگر در دفاع راست نباشد، ولی امیدوارم این تیم مثل بازی رفت با برنامه کار کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد شایان مصلح از زمان پیوستنش به این تیم و حواشی که این بازیکن داشته تصریح کرد: هر زمان که این بازیکن به زمین آمده توانسته عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد، ولی اگر در تیم دیگری بود بیشتر پیشرفت می‌کرد. پرسپولیس و استقلال برای جوانان بی‌نام و نشان در فوتبال خیلی جای خوبی نیست. بهتر بود در سال‌های بعدی به این تیم می‌آمد، ولی امیدوارم موفق باشد.

فنونی‌زاده در خصوص اینکه این روز‌ها برخی از پرسپولیسی‌ها طارمی را مقصر شرایط فعلی پرسپولیس نمی‌دانند، خاطرنشان کرد: نقش طاهری و طارمی در شرایط فعلی پرسپولیس ۵۰ – ۵۰ است. طارمی اگر با این کار‌ها قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد باید بداند که دیگر جایگاهی در این تیم و بین هواداران ندارد. از مسئولان و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس خواهش می‌کنم که دیگر در مورد طارمی صحبت نکنند. پرسپولیس این روز‌ها نیازی به این بازیکن ندارد و دلیلی وجود ندارد که در این شرایط مدام در مورد او صحبت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)