پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها به دلیل نبودن تیام و جباروف تصور کردند تیمشان نسبت به پرسپولیس ضعیف‌تر بودهو در سوپرجام حاضر نشدند.

مرتضی فنونی‌زاده، در خصوص قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام و عدم حضور استقلال در این بازی اظهار داشت: بهتر بود که این بازی برگزار می‌شد، اما سران باشگاه استقلال به دلیل نبودن بازیکنانی همچون تیام و جباروف تصور کردند که تیمشان نسبت به پرسپولیس ضعیف‌تر است و از انجام بازی خودداری کردند. این دو تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند و این نهاد باید برای برگزاری سوپرجام باید به این ۲ باشگاه فشار می‌آورد.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا افزود: الدحیل تیم بسیار قوی و گران قیمتی است و باید شاگردان برانکو در قطر یک بازی منطقی انجام داده و  گل نخورند تا در تهران کار آنها را یکسره کرده و بعد به فکر مراحل بعد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  در ادامه تصریح کرد: شروع پرسپولیس در لیگ هجدهم باید با احتیاط باشد تا در پایان نیم فصل این تیم در جمع ۴ تیم بالای جدول حضور داشته باشد و در ادامه با اضافه شدن بازیکنان جدید و تقویت تیم بتواند در نیم فصل دوم قهرمانی را دوباره از آن خود کند. البته برانکو مربی بزرگ و کار بلدی است و کار خود را به خوبی بلد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)