پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در چنین روزی با گل «سپهر حیدری» در سال ۸۷ به یکی از دراماتیک‌ترین قهرمانی‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.

هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۳۸۷-۱۳۸۶ بود. شاگردان افشین قطبی ۶ امتیاز را به دلیل حکم فیفا از دست داده بودند اما بازهم شانس خوبی برای قهرمانی داشتند.

آنها در هفته آخر به مصاف سپاهان رفتند. تیمی که در صدر جدول قرار داشت و در یک قدمی دومین قهرمانی بود. محسن خلیلی که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذاشت در دقیقه ۱۷ به زیبایی پرسپولیس را پیش انداخت و ورزشگاه آزادی را به هوا فرستاد اما این گل ۱۳ دقیقه بعد توسط احسان حاج‌صفیِ جوان جبران شد.

سپاهانی‌ها منتظر ورود به زمین برای گرفتن جشن قهرمانی بودند. نزدیک به دقیقه ۹۷ می‌شدیم و آخرین فرصت برای پرسپولیس بود. ضربه ایستگاهی زده شد و در یک رفت و برگشت، در شلوغی محوطه روی سانتر کیم باقری، سپهر حیدری با ضربه‌ سر دروازه را باز کرد و قهرمان لیگ را تغییر داد.

سرخپوشان برای دومین بار در لیگ برتر به قهرمانی رسیدند و دیگر تا زمان حضور برانکو نتوانستند این عنوان را به دست بیاورند. سپهر حیدری نیز با همان گل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم پایتخت‌نشین تبدیل شد و تا بازوبند کاپیتانی این تیم هم پیش رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)